Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2013-08-27, 08:44
dokładnie, zależy do czego
jak turystyka - to pewnie wszyscy się zgodzą na Afrę/Tereskę;
jak w teren to coś o niebo lżejszego i z zawiechą (i nie piszcie, że krosy to zło - trza się przejechać i zobaczyć co to w terenie potrafi:-P choć sam wolę lekkie enduraki)
jak do zabawy koło płota to trial
jak na asfalt to przynajmniej TDM/VFR/Strom
ale, jak ktoś woli uniwersalne moto, to po co zmieniać
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-08-27, 11:45
habit, czego to ludzie nie wymyślą.
cubiacus, je 1/4 dziłem crossem kiedyś i jak wsiadam na domina i błoto to mnie ciary przechodzą. Wiesz o czym piszę? hehe
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2013-08-28, 16:36
No tak, tylko co to za zmiana ? Ani mocniejszy/do wagi, ani lepszy w teren - pokombinuj dokładnie do czego chcesz, i zmień tak żeby poczuć różnicę albo mocniej w trasę albo w teren albo do zabawy koło domu - wtedy poszukaj modeli
ja przy zmianie na TT miałem wytyczne: lżejszy (ze 180 na 130kg), rzadziej olej (teraz mam co 6tys.), kuloodporny (silnik od XT, wszystko mechaniczne bez udziwnień, elektryka minimum), lepsza zawiecha (po 28cm, oba regulowane) - i mam na dzień dzisiejszy lepszego w tej cenie chyba nie ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum