Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
problem z kierunkami LED
Autor Wiadomość
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 20:37   problem z kierunkami LED

Witam. Montowalem dzis kierunki led wraz z przerywaczem do ledow, co sie okazalo po wlaczeniu kierunku mrugaja wszystkie;O znacie ten problem?:) prosze o jakies porady, z gory dzieki!
przerywacz mam taki:
http://www.larsson.pl/ind...no=MTMyMDI4Mg==
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-08-01, 22:30   

wyjmij żarówkę kontrolki w zegarach i zobaczysz efekt... jeśli zaś musisz mieć kontrolkę to musisz wlutować diody Zenera przed kontrolkę z obu stron, by odseparować lewy kierunek od prawego.
 
     
mbx
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 22:38   

kubas9311, ja cały dzień z tym walczyłem i do tego mam stopy w tylnich,mam tak zrobione że mam pod siedzieniem dodane po 2w żaróweczki dla oporu na L. i.P ich nie widać a po odłączeniu palom mi się wszystkie dlatego je mam nic mi to nie przeszkadza a w ten sposób tylko działa
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-03, 20:03   

witam. Dzis zalozylem znow te kierunki, dodalem po oporniku na kazda strone wyciagnalem tą kontrolke z licznika i kierunki chodzily:) niestety kiedy odpalilem moto zaczely strasznie szybko migac praktycznie niezauwazalnie:( zalozylem stary przerywacz(oryginalny) i kierunki dzialaly, niestety podczas jazdy najpierw wariuja a pozniej przestaja mrugac, tylko na niskich obrotach dzialaja poprawnie. Macie jakies rady?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-08-04, 06:33   

jakie oporniki wsadziles? i jak je wsadziles to dalej musiales wyciagnac kontrolke?
zmierz jakie napiecie dostaje ten przerywacz na wolnych a co sie dzieje przy wiekszych
 
     
mbx
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-04, 11:36   

nie wyciągaj kontrolki z licznika ! będzie ok.
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-04, 13:02   

to tak, wyrzucilem oporniki i zamiast nich zastosowalem zarowki, kontrolke wsadzilem i swieci kazda strona osobno. Kiedy moto jest odpalone kierunki nadal dzialaja do momentu kiedy wrzucam bieg, wylaczaja sie odrazu, wrzuce luz dzialaja;/ o co tutaj chodzi:(
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-08-04, 13:49   

zwiera ci do nich czujnik luzu? nie maja gdzies przebicia do obudowy na ktorym z kabli?
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-07, 21:36   

wlasnie napotkalem kolejny problem a ,mianowicie zauwazylem ze bez odpalenia swiatla po wbiciu biegu gasna, natomiast na odpalonym swieca slabiej lecz gdy wdusze hamulec swieca na maksa;) nie wiem o co tu chodzi x/d
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-08-12, 14:33   

kubas9311 dołóż jeszcze dwa oporniki (w sumie 4).
Na każdy kierunek załóż 15Ω.

Jak zakładałem w Yamszce to po jednym na stronę nie wystarczył, więc dołożyłem do każdego kierunkowskazu opornik i wszystko działa wraz z kontrolką ;-)

PS. Im większy opornik tym mniej będzie się grzał. Jak nie będzie różnic, to popróbuj z większymi opornikami.
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-08-12, 14:52   

nie prościej założyć przerywacz do LEDów ? :-P
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-08-12, 16:18   

Raviking napisał/a:
nie prościej założyć przerywacz do LEDów ? :-P

Drogi :mrgreen: a oporniki po 2 zł ;-)
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-12, 20:48   

tak wiec problem rozwiazany:) przyczyna lezala w czujniku stopki, a mianowicie wczesniej cos ten czujnik nie stykal mimo nie palacej sie kontrolki po wrzuceniu biegu moto gaslo, wiec polaczylem w wtyczce dwa piny z trzech co skutkowalo tym ze moto jakby caly czas mialo zlozona stopke. walczac z kierunkami dzialy sie dziwne rzeczy, kierunki chodzily do momentu kiedu wrzucalem bieg, poprostu gasly a pozniej zauwazylem ze swiatla na odpalonym silniku swieca slabiej lecz gdy wduszam hamulec zaczynaja swiecic normalnie, natomiast na zgaszonym silniku gdy wlaczylem swiatla i wrzucilem bieg swiatla gasly;o rozkrecilem caly ten czujnik i napotkalem tam 3 strezynki ktore musialy dociskac blaszke zeby cuzjnik dzialal. Rozciagnalem je delikatnie i ku mojemu zdziwnieniu czujnik ozyl i dziala jak ta lala:D a kierunki tak samo! dodalem na kazda strone po zarowce (mam przerywacz led) i dzialaja;D na dniach zakupie oporniki (200omow 5vat, tak mi zalecil znajomy elektronik) takze na przyszlosc jakby komus czujnik stopki wariowal bardzo latow jest go rozlozyc na czesci i wlasnie te 3 sprezynki rozciagnac:) mysle ze napewno sie to komus przyda! dzieki wielkie za pomoc!:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13