Wysłany: 2013-08-01, 10:38 Ga 1/4 nik wymiana zamiana
Witam mam taki problem kupiony nie dawno NX 650 91 r nie zapalal za dobrze nie dzialalo ssanie jak zimny nie mogl zlapac wolnych obrotow ja cieply wszysto ok . sprzedajacy dal mi drugi gaznik ,podobno z nx 99 r. wygladaja PRAWIE identycznie rozni sie dlugosc srubko-linki regulacji wolnych obr, dekielek dolny jest tak samo zalozony a srubki sa z roznych stron te spustowe .zapodam fotki .I jeszcze sprawa wezyka ktory jest zalozony na dole gaznika pionowo w dol tam sie ma lac paliwo ?? zawiniety byl do gory a jak opuscilem go to wylalo sie paliwo, z tego starego gaznika .
Jeszcze jedna sprawa regulacja tego gaznika to bedzie wloski gaznik ten 99r ?na ile obrotow go ustawic ?Z góry Dziękuje za zainteresowaniem sie tematem ew szybka odpowiedz . Pozdrawiam.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-08-01, 12:07
Ten na samym dole to jest przelew z komory pływakowej. Po prostu jak byś tam miał za dużo paliwa to pocieknie przez rureczkę, ale lać się podczas postoju nie powinno.
kamilkaks1987 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 12:33
To bylo tak ze podczas robierania juz zbiornika nie bylo ten wezyk byl zawiniety do gory ja go odczepilem a paliwo sie lało i wydaje mi sie ze wylalo sie wszystko z komory pływakowej . Nie wiem jak bedzie na tym nowym gażniku niby z 99r . A mozesz mi powiedziec jak go ustawic mniej wiecej chodzi mi o ta srubke-dysze -iglicową na spodzie gaznika wykrecic 2-3 obr?? Wiem ze i tak bedzie potrzebna regulacja na cieplym silniku ale jakos troche go ustawic .
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-08-01, 12:51
Jeżeli mają takie same dysze główne to normalnie wykręć 3,5 obrotu na początek. Pó 1/4 niej obroty ustaw tym dzynksem na przedłużce i tyle. Pó 1/4 niej będziesz widział jak rozgrzany chodzi, czy się zalewa czy strzela w wydech itd itp jak się wkręca. Pośmigasz trochę to sprawdzisz jak świeca wygląda i tyle.
kamilkaks1987 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 13:10
Wlasnie tez pomyslalem o tych dyszach da sie to tak wzrokowo rozruznic są opisane? nowsze starsze różna moc miały chyba .
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-08-01, 16:08
Będzie to samo ale możesz sprawdzić. NA dyszy z góry jest wybity rozmiar rzadko z boku.
mbx [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 22:48
wojtekk napisał/a:
Ten na samym dole to jest przelew z komory pływakowej. Po prostu jak byś tam miał za dużo paliwa to pocieknie przez rureczkę, ale lać się podczas postoju nie powinno.
tą śrubkę się odkręca co jakiś czas by spuścić wodę co się gromadzi!w komorze ma być na maksa dokręcona
a jeżeli chodzi o mieszankę to (po lewej zdjęcie włoch 2,5)
(po prawej japan 3,5)
ale jak ustawisz tak będziesz miał
kamilkaks1987 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-02, 08:26
Dzieki za zainteresowanie sie tematem zalozylem wczoraj ten gaznik wszystko ladnie wyczyscilem zalozylem atu LIPA :/ kicha zdycha wydechy gorace w 10 sek. :((( wiec regulacja, ta dolna sruba byla wykrecona na 2,5 obr regulacja nic nie pomogla ... zalozylem ten stary gaznik co byl, po wyczyszczeniu odpali od razu ale ssanie dalej nie dziala ... mysle narazie to zostawic jest ok juz ma nowe filtry olej klocki poskrecane plastiki mozna ruszac w trase :)))) jeszcze jedna sprawa jak by ktoś mial linke gazu nie drogo :) wymienia sie razem dwie czy mozna jedena ?? moge jezdzic bez linki powrotu (gazu)??
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-08-02, 08:29
Linki lepiej mieć 2.
Nie wiem o co chodzi z tymi gorącymi wydechami u Ciebie ale jakie mają być zimne? Tam ogień daje chwila moment i są gorące.
NO chyba że masz czerwone po chwili albo przezroczyste
kamilkaks1987 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-02, 09:27
Wlasnie szukam tych linek dwie trzeba kupic, jak ta chyba juz byla zerwana wczesniej, a taka rdza ze szok, to druga pewnie nie lepsza :/
zapalilem moto szczelal w wydechy dwa razy przegazowalem i dotknąć sie nie dało a dzisiaj rano odpalilem na starym gażniku pochodził z minute i mozna było dotknąć końca wydechu a wczesniej nie ale to juz nie wazne (czerwone nie byly :) Dzisiaj dalsza walka z Dominatorkiem za dwa tygodnie Wybieramy sie do Kłodzo Nysa ;) XT 600 TTR 250 XT 600 TT600 no i Dminator :) polnymi i lasami :P hehe jakieś rady na trase ?
Nie za dużo różnych pytań w jednym temacie? ;> czyli tzw. offtop!
Ostatnio zmieniony przez managa 2013-08-02, 09:41, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-08-02, 13:18
Dysze sprawdzałeś? Króciec od ga 1/4 nika czy nie pęknięty-dokładnie sprawd 1/4 .
00lu [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-09, 19:42
witam czy ktos moze mi pomóc ? mam takie mały problem prz składaniu ga 1/4 nika, pod dyszą głowną jest taka mała zweżka miedziana o 2 stronach jednej wezszej a posrodku zgrubienie i własnie którą stroną do dołu powinna byc ?? tą weższą by wystawała z gardzieli gaznika?
Nie pamiętam niestety, ale myślę że musisz to złożyć tak żeby mieć pewność że przepustnica będzie opadać w ga 1/4 nik do samego końca. Nie może być nawet lekko uniesiona. Zobacz może w przepustnicy na dole jest jakieś wyżłobienie i da tobie rozwiązanie?
Jeszcze coś takiego znalazłem co może sugerować usytuowanie magicznej zwężki:
00lu [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-10, 16:44
dokładnie chodzi mi o dwójeczke dzieki za odpowiedz, sprawdziłem i mam dobrze ;P musi wystawac bo inaczej nie wejdzie dysza i jest prowadnicą do tej igły. apropo zrobiłem filmik ale tylko jak skrecam ga 1/4 nik, wstawic go gdzies na forum? jest dosc amatrski, pierwszy raz rozbirałem taki gazior . ale szukałem jakiegos filmiku czy fotostory to nie ma w necie stąd pomysł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum