Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Moc Vigora
Autor Wiadomość
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-30, 21:17   

Jabba199, a zdradzisz mi rocznik i moc [z dowodu] swojej maszyny? bo ja dopiero teraz dostrzegłem w dowodzie 25kW - co daje 34 konie... :-/ a czytam, że Vigory powinny dysponować prawie 40 koniami. Nawet już nie przyrównując 45 koni w Dominatorach. Za chwilę okaże się, że z tytułu jakiejś normy EURO mam poprzytykany egzemplarz.
 
     
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-30, 22:51   

Już zdążyłem wygooglować, że FXy na np niemiecki rynek były wypuszczane w dwóch wersjach 25kW i 29kW [ze względu na kategorię prawa jazdy] ale...już się uspokoiłem, bo w zasadzie nie kupiłem tej Hondy żeby się ścigać czy przerabiać na supermoto, więc dalej cieszę się tym co jest ;-)
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-30, 22:53   

tomash napisał/a:
czy przerabiać na supermoto

Czy to jakiś podtekst? :mrgreen:
 
     
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-30, 22:59   

Nie, nie :D Chciałem powiedzieć, że FX to moje pierwsze moto i nie będzie zbytnio nadwyrężane i te 5 koni mi nie stanowi :) Jedyne czego bym sobie życzył to podróże bez większych awarii, o! :)
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-31, 06:56   

tomash, one były blokowane modułem zapłonowym.
 
 
     
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-31, 07:23   

Dzięki wojtekk, :) Przespałem się już z tą świadomością, że mam zdławioną wersję ale nie ma co tragizować trzeba korzystać z pogody i planować jakąś wycieczkę bo urlop tuż tuż :P Pozdro!!
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-31, 07:49   

Spisz dokładnie wszystko co jest na module napisane. Ktoś mi kiedyś podsyłał linka jaki moduł blokuje do 25 a jaki do 29 KW. Jest to gdzieś w którymś moim temacie. Oczywiście po urlopie ;-) . Wtedy będziesz pewien mocy.
 
 
     
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-31, 08:09   

Spiszę w najbliższych dniach przy okazji wymiany filtra powietrza. Ale to znaczy, że blokada związana jest tylko z modułem?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-31, 08:25   

tomash, z tego co się orientuję to tak.
 
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2013-07-31, 10:32   

wojtekk napisał/a:
tomash, one były blokowane modułem zapłonowym.

Podobno wystarczy wymienic miejscami 2 masy na module i juz jest odblokowane. Czytalem o tym na jakims niemieckim forum.
 
 
     
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-31, 13:20   

Hej Agathocles - też trafiłem na ten artykuł, który ktoś przetłumaczył na polski ale to się tyczyło wcześniejszych roczników - tam były moduły 16-pinowe, ja mam 22 piny. Nie ma spiny - jeżeli zdjęcie blokady było by tematem czysto "mechanicznym" to dalej bym drążył, ale do dłubania czy podmieniania czegoś w elektronice jestem sceptycznie nastawiony :P
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-31, 13:36   

tomash, dokładnie w slr podmieniało się chyba piny a Ty masz moduł jak ja miałem bo silnik mam z fx nowszego z 22 albo 21 pinami. i o tym już nie doczytałem. Raczej podmiana modułu załatwia sprawę lub wymiana instalacji na taką jak w dominatorze i ga 1/4 nik z domina bez tps plus wymiana zębatki na wale dającej sygnał na impulsator i masz wersję open.
 
 
     
Jabba199
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-31, 21:38   

tomash napisał/a:
Hej Agathocles - też trafiłem na ten artykuł, który ktoś przetłumaczył na polski ale to się tyczyło wcześniejszych roczników - tam były moduły 16-pinowe, ja mam 22 piny. Nie ma spiny - jeżeli zdjęcie blokady było by tematem czysto "mechanicznym" to dalej bym drążył, ale do dłubania czy podmieniania czegoś w elektronice jestem sceptycznie nastawiony :P


Hej nawet chyba ja wklejałem to o module ale u mnie jast całkiem inny zupełnie żadna zamiana kabelków nievwchodzi w grę Może temu że mam mocniejszą wersję :twisted:
Schemat sprawdza się w SLR napewno z Vigorem jest różnie
 
     
Jabba199
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-31, 21:57   

tomash napisał/a:
Już zdążyłem wygooglować, że FXy na np niemiecki rynek były wypuszczane w dwóch wersjach 25kW i 29kW [ze względu na kategorię prawa jazdy] ale...już się uspokoiłem, bo w zasadzie nie kupiłem tej Hondy żeby się ścigać czy przerabiać na supermoto, więc dalej cieszę się tym co jest ;-)


Ja mam rocznik 2000 i w dowodzie 29kw ale marzy mi się 35kw :twisted: niestety droga impreza a narazie kasy brak :cry:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12