Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
szarpanie przy 4 tys obrotów na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
daniel1436
[Usunięty]

  Wysłany: 2013-07-28, 07:00   szarpanie przy 4 tys obrotów na ciepłym silniku

witam mam problem mój dominator szarpie przy 4 tyś obr i nie wiem co robić po wyżej idzie już dobrze
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-28, 09:03   

ktory rok?
jaki bieg?
łańcuch masz naciągniety?
troche więcej szczegółów, szarpie tylko i dokładnie przy 4k ?
 
     
daniel1436
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-29, 21:39   

nie jest to wina łańcucha ani skrzyni itp. z pracą silnika coś jest nie tak bo jak się wkręca na obroty to przy 4 tys obr szarpie ale tylko przy 4 na większych obrotach czy mniejszych chodzi dobrze odpala bez problemu wszystko zaczyna się dziać jak się zagrzeje tak jak by iskra świeca i kabel są wymienione
 
     
kamilkaks1987
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-30, 11:58   

siemanko jedziesz na 5 biegu 4 tys/obr i szarpie miałem ostatnio coś takiego w xt 600 -ga 1/4 nik był brudny tutaj bym szukał na początek .
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-30, 23:51   

Najprosciej bylo by podstawic gaznik od sprawnego moto :idea:
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-22, 12:54   

A ja miałem analogiczny przypadek w zeszłym roku
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=1056
Kopałem gdzie się da, wymieniłem moduł zapłonowy, ostatecznie zmieniłem ga 1/4 nik i nic. Okazało się, że należało wymienić dyszę główną na mniejszą.
Obecnie znów mam to samo, tylko ze znacznie mniejszym natężeniem i da się z tym żyć. A wszystko z powodu zastosowania tuningowego wałka ?wiątka, który zmienia konfigurację motocykla i wymaga zastosowania doświadczalnie dobranych dysz. Trochę się trzeba przy tym nakląć, ale jak się już trafi, to jest miodzio.

Jeśli niczego nie zmieniałeś, to może wystarczy ustawić skład mieszanki? Sprawd 1/4 na wszelki wypadek kolor świecy, jak czarna, to wszystko jasne. U mnie była czarna, a śrubę regulacyjną mogłem wkręcić do końca i 0 reakcji i tak aż do dyszy #137,5. Teraz mam #125 a będzie potrzebna jeszcze mniejsza.
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2013-08-22, 13:22   

Kiedy ostatnio zmieniales filtr powietrza? ;-)
 
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-22, 17:35   

Filtr powietrza wymieniałem około 1000 km temu. Niestety nie tędy droga. Mam wałek o większych czasach otwarcia, w zeszłym roku doszedłem z tym do ładu, w tym mam silnik o większej pojemności i zabawa znów trwa.
 
     
Damianel
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 09:17   

Możesz powiedzieć coś więcej o tym wałku?
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 10:04   

Charakterystyka jest tutaj:
http://sklepswiatek.pl/honda-xbr-500-p-2248.html
Wg niektórych wałek daje 55 KM, ale traktuję to z przymrużeniem oka. Ja miałem wcześniej wałek na 27 KM i poczułem różnicę, ale ile koni przybyło, tego nie wiem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13