Jeżeli niewiele przejechane - czyli nie widać jeszcze zużycia to możesz zostawić.
Jeżeli masz wątpliwości to zmień, bo cena zębatki w stosunku do ceny łańcucha to niewiele.
estor [Usunięty]
Wysłany: 2013-10-16, 19:57
Co do lancucha nic poza did vx2 nie wchodzi w gre tzn tnaszego :) ?
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-10-16, 20:23
wyszukiwarka nie działa ?
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2013-10-17, 13:18
Kumpel mial cos tanszego w tdm 850, niestety urwał sie gdy motor wprowadzony był w moment obrotowy, uszkadzajac blok silnika który pekł gdzies do srodka, i w rezultacie olej przedostawał sie do układu chlodzenia. I taka to historia tanich łańcuchów, tez stałem przed wyborem i wybór padł na vx2 gold.
taki, taniutko, ja dalem 260zl, z tym ze ja kupowałem na raty, tu zebatka jedna tam na tyl, a jeszcze gdzie indziej łańcuch i wynieslo mnie to ponad 420zl. Gdybym kupował kompletny naped wyniosło by mnie to duzo taniej
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-10-18, 11:11
Wybaczcie, że się wtrącę ale dlaczego Wszyscy uważają że did to jest jakaś wyższa wyższość wśród łańcuchów??
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-10-18, 11:19
habit napisał/a:
dlaczego Wszyscy uważają że did to jest jakaś wyższa wyższość wśród łańcuchów??
Z tego samego powodu co KTM (bez względu na model) jest najlepszy w teren, a Mercedes robi naprawdę niepsujące się samochody
Pamiętajcie tylko że jak założycie najmocniejszy możliwy łańcuch (pomijam producenta) do zębatek zrobionych z rzepy czy innego gównolitu to nie nacieszycie się zbyt długo zestawem
Wybaczcie, że się wtrącę ale dlaczego Wszyscy uważają że did to jest jakaś wyższa wyższość wśród łańcuchów??
Mnie przekonało to, że na rozrządzie też mam DID i jakość wykonania ł. napędowego (uszczelnienie).
Wiadome że są firmy wykonujące lepsze łańcuchy, ale ceny też mają lepsze
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-10-18, 16:05
SFR 2 sezony 2 zdawcze
RK 2 sezony 3 zdawcze ,niby było na opakowaniu napisane "road only" ,ale nie wiem co to znaczy
lekko nie miały
miałem olejarke w dominie
z didem tak jak z motulem i katełemem
najlepszy łańcuch to czyszczony i smarowany
grzesiek506716 [Usunięty]
Wysłany: 2014-03-09, 21:10
Hej , podpowiedzcie tak konkretnie. Jaki zestaw wziąć do mojego dominatorka. Chodzi mi o zębatki i łańcuch motorek lata w terenie 80 procent 20 po asfalcie.
"to co jest dobre i lepszych nie ma" to ZAWSZE jest sprawa dyskusyjna. Jak masz nadto pieniędzy to kup łańcuch DID xringowy mega wzmacniany. Z zakuwką oczywiście. No i jeżeli nie potrafisz (nie masz sprzętu do tego) to daj do zakucia komuś kto się na tym zna. Będziesz miał pewność, że przejedziesz bezawaryjnie ze 20kkm. Oczywiście najpierw sprawd 1/4 łożyska w tylnym kole, zębatka musi obracać się prosto bez luzów czy bicia aby zestaw był trwały.
Bo spinka jest np. lepsza w tym że w każdej chwili można łańcuch rozpiąć używając do tego np. kluczyka do moto.
Na czym polega ten kult zakuwki?
Btw. przepalony olej ma to do siebie że ma bardzo niską lepkość w związku z czym szybko znika z łańcucha. Można go użyć jako środka do czyszczenia zabrudzonego łańcucha bo bardzo ładnie rozpuszcza ten syf ale jako środek do smarowania to się nie nadaje.
Polecam zwykły najtańszy przekładniowy 80/90W, jedno smarowanie wystarcza na 300-400km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum