Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Łańcuch napędowy do Hondy nx650
Autor Wiadomość
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-10-16, 17:21   

estor, możesz wymienić sam łańcuch,radziłbym też zdawczą (ta mniejsza)
 
 
     
estor
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-16, 17:22   

Bez wzgledu na jej wyglad ?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-10-16, 17:52   

estor napisał/a:
Bez wzgledu na jej wyglad ?

Jeżeli niewiele przejechane - czyli nie widać jeszcze zużycia to możesz zostawić.
Jeżeli masz wątpliwości to zmień, bo cena zębatki w stosunku do ceny łańcucha to niewiele.
 
 
     
estor
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-16, 18:57   

Co do lancucha nic poza did vx2 nie wchodzi w gre tzn tnaszego :) ?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-10-16, 19:23   

wyszukiwarka nie działa ?
 
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-17, 12:18   

Kumpel mial cos tanszego w tdm 850, niestety urwał sie gdy motor wprowadzony był w moment obrotowy, uszkadzajac blok silnika który pekł gdzies do srodka, i w rezultacie olej przedostawał sie do układu chlodzenia. I taka to historia tanich łańcuchów, tez stałem przed wyborem i wybór padł na vx2 gold.
 
     
estor
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-17, 13:15   

takie bedą dobre ?
http://italyracing.ceti.p...hp?p=EMTEwMTY=M

http://italyracing.ceti.p...hp?p=QMTQ4OTU=M
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-17, 13:36   

taki, taniutko, ja dalem 260zl, z tym ze ja kupowałem na raty, tu zebatka jedna tam na tyl, a jeszcze gdzie indziej łańcuch i wynieslo mnie to ponad 420zl. Gdybym kupował kompletny naped wyniosło by mnie to duzo taniej :roll:
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-18, 10:11   

Wybaczcie, że się wtrącę ale dlaczego Wszyscy uważają że did to jest jakaś wyższa wyższość wśród łańcuchów??
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-10-18, 10:19   

habit napisał/a:
dlaczego Wszyscy uważają że did to jest jakaś wyższa wyższość wśród łańcuchów??

Z tego samego powodu co KTM (bez względu na model) jest najlepszy w teren, a Mercedes robi naprawdę niepsujące się samochody ;-)

Pamiętajcie tylko że jak założycie najmocniejszy możliwy łańcuch (pomijam producenta) do zębatek zrobionych z rzepy czy innego gównolitu to nie nacieszycie się zbyt długo zestawem
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-10-18, 10:23   

habit napisał/a:
Wybaczcie, że się wtrącę ale dlaczego Wszyscy uważają że did to jest jakaś wyższa wyższość wśród łańcuchów??


Mnie przekonało to, że na rozrządzie też mam DID i jakość wykonania ł. napędowego (uszczelnienie).
Wiadome że są firmy wykonujące lepsze łańcuchy, ale ceny też mają lepsze ;-)

Jak mi się urwie to zmienię zdanie :mrgreen:
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-10-18, 15:05   

SFR 2 sezony 2 zdawcze
RK 2 sezony 3 zdawcze ,niby było na opakowaniu napisane "road only" ,ale nie wiem co to znaczy
lekko nie miały
miałem olejarke w dominie




z didem tak jak z motulem i katełemem

najlepszy łańcuch to czyszczony i smarowany
 
 
     
grzesiek506716
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-09, 21:10   

Hej , podpowiedzcie tak konkretnie. Jaki zestaw wziąć do mojego dominatorka. Chodzi mi o zębatki i łańcuch motorek lata w terenie 80 procent 20 po asfalcie.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2014-03-09, 21:11   

"to co jest dobre i lepszych nie ma" to ZAWSZE jest sprawa dyskusyjna. Jak masz nadto pieniędzy to kup łańcuch DID xringowy mega wzmacniany. Z zakuwką oczywiście. No i jeżeli nie potrafisz (nie masz sprzętu do tego) to daj do zakucia komuś kto się na tym zna. Będziesz miał pewność, że przejedziesz bezawaryjnie ze 20kkm. Oczywiście najpierw sprawd 1/4 łożyska w tylnym kole, zębatka musi obracać się prosto bez luzów czy bicia aby zestaw był trwały.
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2014-03-10, 14:14   

adziad napisał/a:
Z zakuwką oczywiście.


W czym zakuwka jest lepsza od spinki?

Bo spinka jest np. lepsza w tym że w każdej chwili można łańcuch rozpiąć używając do tego np. kluczyka do moto.

Na czym polega ten kult zakuwki? ;-)

Btw. przepalony olej ma to do siebie że ma bardzo niską lepkość w związku z czym szybko znika z łańcucha. Można go użyć jako środka do czyszczenia zabrudzonego łańcucha bo bardzo ładnie rozpuszcza ten syf ale jako środek do smarowania to się nie nadaje.
Polecam zwykły najtańszy przekładniowy 80/90W, jedno smarowanie wystarcza na 300-400km.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13