Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wypadanie z obrotów
Autor Wiadomość
Sarmata39 


Wiek: 57
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 111
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2013-07-21, 19:02   Wypadanie z obrotów

Witam wszystkich , mam dość dziwne objawy : moto długo się rozgrzewa i w tym czasie reakcja na gaz jest taka że po dodaniu gazu na max silnik się dusi ale już gdzieś tak od 80 stopni C silnik reaguje w miarę dobrze ale po 10- 15 sek wypada z obrotów i gaśnie . Po podkręceniu obrotów śrubą w ga 1/4 niku jest lepiej , ale i tak słychać jak nagle przestaje pracować i po chwili sam wraca na normalne obroty . Podczas jazdy po odjęciu gazu też potrafi zgasnąć nadmienię jeszcze że często po odjęciu gazu podczas jazdy strzela s tłumika .
Zawory wyregulowane ( dla pewności drugi raz po 50 km ) ga 1/4 nik wymyty , poziom paliwa ok. nowy filtr powietrza i świeczka .
Co to może być ?
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-21, 21:09   

cewka?
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-07-21, 21:41   

sprawd 1/4 kranik , czy siatka jest czysta i jaest dobry przepływ paliwa , może jakieś syfy w baku.
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-22, 09:21   

Sarmata39 napisał/a:
Podczas jazdy po odjęciu gazu też potrafi zgasnąć nadmienię jeszcze że często po odjęciu gazu podczas jazdy strzela s tłumika .


Źle ga 1/4 nik masz ustawiony. WYKRĘĆ jeszcze śrubkę regulacyjną:)
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-07-22, 09:27   

Wykręć i oglądnij świecę (kolor nalotu).
Sprawd 1/4 linkę ssania czy nigdzie jej nie naciąga i czy na pewno wyłącza ssanie.
 
 
     
Sarmata39 


Wiek: 57
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 111
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2013-07-22, 12:52   

Dzięki za odpowiedzi , nic nie pomogło , sitko było czyszczone miesiąc temu więc jak odkręcam kranik to leje bez przerwy , przedzwoniłem omowo cewkę wraz z impulsatorem , ga 1/4 nik rozebrany po raz enty i nic pozostało mi jeszcze to radzi habit czyli odkręcenie śruby od składu mieszanki ( ta pod ga 1/4 nikiem ? ) obecnie wykręcona o 2 1/4 obrotu tak jak zaleca instrukcja . ?wieczka ma kolor kawy z mlekiem ( dużo mleka ) dodam że na poprzednim silniku wszystko było ok teraz ma silnik RD02 a ga 1/4 nik EV8A i mam jazdę bo żeby odkręcić albo zakręcić o pełny obrót śrubę od regulacji muszę wymontować ga 1/4 nik ( w deklu komory pływakowej na zewnątrz jest wypust co nie pozwala na zgubienie tej śruby )
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-22, 13:03   

Sarmata39 napisał/a:
żeby odkręcić albo zakręcić o pełny obrót śrubę od regulacji muszę wymontować ga 1/4 nik

To grubo...
Wykręć śrubę do 3 1/2 i zobaczysz co się będzie działo!
 
     
Sarmata39 


Wiek: 57
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 111
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2013-07-23, 18:19   

Cholerka nic się nie dzieje , jest to samo czyli pracuje ładnie 8-10 sekund i nagle wypada z obiegu i gaśnie , jak podkręcę obroty śrubką od podnoszenia przepustnicy to moto pracuje za wysoko ale dalej słychać jak wypada z obrotów do zera ale na dole łapie i pracuje równo przez następne pare sekund i znowu robi mi tą przykrość , dodam że reakcja na dodanie gazu jest bardzo wolna , a może szukać przyczyny w elektronice ?
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-07-23, 20:02   

W sumie u mnie regulacja śrubą od wolnych powodowała jedynie zmiany na wolnych i totalnie nie miała wpływu na to co działo się po odkręceniu manetki.

Poradzę jedno, jak możesz podmień moduł. Gdyby to był ga 1/4 nik to by mulił, wolno się wkręcał, lub zalewał. Ale jeszcze mi się nie przytrafiło gubienie zapłonów z powodu ga 1/4 nika.

Wszystkie sytuacje z zalewaniem z powodu zbyt dużej dyszy, zubożeniem z powodu braku filtra powietrza już przerabiałem i zawsze objawiało się pogorszeniem pracy silnika, a nie wypadaniem zapłonów. Jeszcze nigdy nie udało mi się tak rozregulować ga 1/4 nika aby motor nie ruszał i nie jechał. To na prawdę trzeba podziurawić kolektor dolotowy albo włożyć dyszę o 30% większą aby nie chciało działać

Na moje elektryka, co myślicie?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-07-23, 20:09   

Kiedy zaczęło mi latać gniazdo miałem problemy z ustawieniem wolnych obrotów.
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2013-07-23, 21:54   

Przelutuj moduł.
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-24, 06:58   

Sugerowałem się pierwszym postem, strzelanie z wydechu i gaśnięcie po puszczeniu gazu zazwyczaj jest związane z mieszanką.
W sytuacji gdzie wypada Ci zapłon zrób jak piszą koledzy wyżej i podmień/ przelutuj moduł.
Możesz też przy uruchomionym silniku ruszać kostką od modułu/ "gnieść" sam moduł.
Powodzenia:)
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2013-08-14, 00:00   

Być może odgrzewam kotleta, ale czy mierzyłeś może jaki opór ma impulsator?
 
 
     
Sarmata39 


Wiek: 57
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 111
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2013-08-14, 06:12   

Oczywiście , przedzwoniłem całą instalację , potem wymieniłem cewkę i nic , potem wymieniłem moduł na chinola i trochę się praca silnika poprawiła na wolnych obrotach tzn przerywał ale dopiero co kilka minut , wreszcie wypie..... ga 1/4 nik i zamontowałem mój ulubiony KEIHIN FCR mechaniczny i zaczęła się jazda . Jest power ale jak dla mnie to za mało , oprócz tego mam wydech przelotowy ale i to tylko parę koników więcej .
Planuję w zimie splanować głowice tak aby podnieś stopień sprężania , wypolerować kanały dol i wyl. oraz ściągnąć ostry wałek nierządu zn USA i myślę że trochę podkręci silnik .
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12