Witam, mam taki dylemat, zakładam nowy tłok wossnera z nowymi pierścieniami, i jedna rzecz mnie gryzie, czy w pierścieniu olejowym, w tej sprężynce, powinien być drucik który zaznaczyłem strzałką
Czy na tłok, mam założyć pierścień z tym drucikiem, czy drucik ten trzeba wyjąć
Do tej pory się z tym nie spotkałem, pierwszy raz widzę taki drucik, w starym tłoku nie było w pierścieniu olejowym tego druta.
Na forum DR zakładałem podobny temat, ale tylko jeden kolega odpowiedział, poradził żebym zostawił bo ten drucik pełni rolę sprężynki dociskającej pierścień do cylindra.
Jeśli ktoś miał już z tym do czynienia, to proszę o odp ;)
michal_dr350, zostaw ten drucik
On trzyma tą falowaną blaszkę/spręzynę, żeby żadna z jej końcówek nie drapała zbyt mocno gładzi cylindra.
Druga rzecz, to co napisał kolega z DR, że tan drucik to również sprężynka dociskająca tą blaszkę do tłoka.
Jeżeli Cię to uspokoi to ja też to zostawiłem u siebie
michal_dr350 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-13, 20:40
No to już jestem w 100% spokojny
Nie byłem pewien czy aby ten drucik nie jest tylko po to, żeby w transporcie sprężynka się nie wyginała na wszystkie strony i żeby się nie uszkodziła
No i ta długość drucika do mnie nie przemawiała, jest krótki, istnieje prawdopodobieństwo, że się obróci, ale skoro jest tak jak piszesz, to zostawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum