Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Objawy ślizgającego się sprzęgła tylko na 3 biegu
Autor Wiadomość
bizarre666
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-12, 11:57   Objawy ślizgającego się sprzęgła tylko na 3 biegu

Po forsownej przejażdżce w terenie Honda zaczęła dziwnie się zachowywać. Początkowo myślałem że poprostu gubię trakcję na lu 1/4 nej nawierzchni ale niestety na asfalcie również. Podczas jazdy na 3 biegu czuć objawy jak przy ślizgającym się sprzęgle. Problem występuje również na innych biegach ale w znacznie mniejszym stopniu...
Ktoś miał podobnie?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-12, 12:04   

moze sie faktycznie troche przypaliło? obroty podskoczą a motor stoi w miejscu przez chwile?
jest prosty patent na usuniecie zeszklonej powierzchni jesli to faktycznie to
 
     
bizarre666
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-12, 14:57   

Objawy występują głównie na 3 biegu, na 1 wcale, na 2 czasami, a na 3 prawie cały czas, oczywiście mówię o "uślizgach" przy gwałtownym przyspieszaniu. Sprzęgło powinno się chyba ślizgać na 1 i 2 nawet bardziej?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-12, 15:27   

moje slizgalo sie głownie na 4 i 5 biegu przy wyprzedzaniu, na 1 i 2 wlasnie nie bylo tego tak bardzo czuć
najgorzej było na bardzo gorącym oleju w trasie, na zimnym ta 5 jeszcze normalnie chodziła
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-07-12, 16:56   

bizarre666 napisał/a:
Sprzęgło powinno się chyba ślizgać na 1 i 2 nawet bardziej?


Na odwrót, im wyższy bieg tym silnik ma większy moment do pokonania. Innymi słowy na wyższych biegach będą uślizgi.
 
 
     
tomi
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-13, 09:43   

madart napisał/a:
moje slizgalo sie głownie na 4 i 5 biegu przy wyprzedzaniu, na 1 i 2 wlasnie nie bylo tego tak bardzo czuć
najgorzej było na bardzo gorącym oleju w trasie, na zimnym ta 5 jeszcze normalnie chodziła


U mnie jest identycznie,
Bede musiał się tym zająć - lecz chyba dopiero po sezonie . .


Jakie są koszty mniej więcej ? ( potrzeba kompletne sprzęgło ? )

i czy trudno jest samemu to wymienić ??

Co bedzie potrzebne ?

uszczelka > http://allegro.pl/uszczel...3381613856.html

tarcza >> http://allegro.pl/tarcze-...3336536683.html




Dzięki za info . . . :-)
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-07-13, 10:54   

tomi napisał/a:


...Jakie są koszty mniej więcej ? ( potrzeba kompletne sprzęgło ? )

i czy trudno jest samemu to wymienić ??

Co bedzie potrzebne ?...

Dzięki za info . . . :-)


Koszt w zależności od firmy dobieranych części.

Prosta wymiana, ściągamy prawą pokrywę silnika i docisk sprzęgła, który trzyma się na 4 śrubach.



Potrzebne: uszczelka, tarcze, sprężyny, drobny papier ścierny, olej do namoczenia tarcz - może akurat zgra się to z wymianą oleju, picie i jedzenie :-D

Przeglądnij tematy:
Reanimacja sprzęgła
Tarcze sprzęgła nx 650 jakie polecacie?
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-13, 11:03   

tomi napisał/a:
tarcza >> http://allegro.pl/tarcze-...3336536683.html


Same tarcze mogę Ci załatwić za 90zł
a zestaw Tarcze przekładki, sprężynki za 160zł



A nie jest to ogłoszenie handlowe:) Jedynie info:P
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-13, 11:41   

ja polecam reanimacje ;-)
 
     
tomi
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-13, 11:57   

Dzięki Habit, możliwe że skorzystam :-)

Muszę poczytać o reanimacji, jak długo można przedłużyć życie sprzęgła po reanimacji ?
Wytrzymuje sezon ?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-13, 17:09   

reanimacja to nie drutowanie, wytrzyma tyle co by wytrzymało gdybyś go nie spalił czyli praktycznie wieczność
robiłem tak w yz250, adziad w swojej xr400 i oboje jestesmy zadowoleni :)
i chyba warto dać 20zł na uszczelke niż 200 za nowe tarcze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12