Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
NX 650 a DR 650
Autor Wiadomość
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 10:51   NX 650 a DR 650

Witam, wczoraj w końcu dosiadłem NX 650 i mam trochę niedosyt. Czy ktoś mógłby mi wysłać film jak ta maszyna powinna biegać w terenie ? Ponieważ nie czuje jej mocy mimo ze to tylko 45 koni, gdy w tamtym roku je 1/4 dziłem ok miesiąca na DR 650 to wyrywała mi się z pod tyłka i do 3ki szła na koło przy odkręceniu manetki. NX pozostaje na ziemi nawet na pierwszym biegu (chociaż wydaje mi się że jakaś klucha siedzi w ga 1/4 niku) To czy to mogło spowodować tak gwałtowny spadek mocy? Poprzednio miałem YZ 250 i przez to mogę odczuwać "braki" ale wątpię by były one tak duże. Więc pytanie jak Dominator powinien iść , przy przełożeniu na moc , czy przynajmniej do 3ciego biegu na wysokich obrotach nie powinienem mieć prolemów z utrzymaniem go ?
/ Po DR mam własnie takie wrażenia http://www.youtube.com/watch?v=6xaGz1-n_tw a w NX puki co jest to marzeniem .
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-30, 11:41   

Po pierwsze co u Ciebie znaczy przełożenie na moc?
Po drugie ma zapier....
Z 2 idzie na gumę jak się przyłożysz.
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 11:46   

z tego co liczyłem to 53/14 z takim klamotem powinien cegły rwać ;s
 
     
mbx
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 11:57   

RedBulloo, Madart pisał jak na ostatnim zlocie przeskoczył mu łańcuszek to stracił moc , może to jest przyczyna??, ja pamiętam kiedyś miałem pęknięty kruciec i go zkręciłem opaską w połowie żeby zcisnąć pęknięcie i mocno nie było! to moto był tak słaby że na jedynce nie stawał do pionu !! gdzie wcześniej stawał bez problemu na 2-ce
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-30, 12:29   

RedBulloo, musiałem przeedytować posta bo myślałem że masz 43 z tyłu.
Tak jak kolega habit pisze niżej powinno łeb urywać. Sprawd 1/4 ten rozrząd dysze w ga 1/4 niku i filtr powietrza na początek. Może masz jakąś zwężkę w króćcu ssącym?
Ostatnio zmieniony przez wojtekk 2013-06-30, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 12:31   

Z 2-ki na gumę ma iść i już! Jak masz przełożenie 14/53 to z 4ki powinien z gazu dętkować:)
Jeśli tego nie robi, to faktycznie sprawd 1/4 czy rozrząd Ci się nie rozjechał.
Tak swoją drogą to czasem pośmigam sobie 650RSE i w porównaniu do nx to jest kupa:)
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 12:35   

Dysze wymiarowe, filtry wymieniłem mają raptem tydzień :). Wydaje mi się że to raczej wina ga 1/4 nika, no ale nie jestem pewien, nie będę w niedziele grzebał, bo mam pecha :D. Niskie obroty mam bardzo dobre, wysokich prawie nie ma, tak jakby był problem z paliwem , albo był zablokowany jak jakiś motorower. Przełożenia puki co nie ma co zmieniać bo z tego co widzę wytrzyma spokojnie jeszcze jeden sezon . Raczej nie jest to wina łańcuszka chociaż każdy trop dobry i gdy czyszczenie ga 1/4 nika nie pomoże to przynajmniej wiem co sprawdzać kolejne :). Dziękuję Panowie
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-30, 12:38   

RedBulloo, edytowałem posta mojego wyżej bo myślałem że masz 43 z tyłu zęby. Popieram, w niedzielę zawsze coś upitolę więc zero grzebania tylko latanie.
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 12:42   

Jutro się czegoś dowiemy, jedyny plus to to że nie dymi i zero stuków na silniku.
Motor podobno bardzo długo stał u poprzedniego właściciela ,więc pewnie trzeba go bedzie jeszcze przejarać , chociaż to nie zmienia faktu że asfalt powinien zwijać , Jutro wyciągam ga 1/4 nik bo to raczej on jest winowajcą . Jeszcze raz dzięki .
 
     
track99 


Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 63
Skąd: Szczecin/FSW
Wysłany: 2013-07-04, 10:38   

Sprawdz jaka masz wersje Mocowa,
Nie które krucce maja wybitą moc w KW --> gorna krucca od strony filtra powietrza.
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-05, 10:06   

Nie może być dobrego odpalania, ani też dobrej mocy... jeśli króciec na podłużną dziure od dołu długości 2cm i zasysa powietrze -.-. Tragedia.
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-05, 11:31   

Przynajmniej masz przyczynę:)
Ja mam zaklejony klejem do szyb i zaciśnięty trytką:D lata już drugi sezon!
I uważaj teraz przy odkręcaniu, bo na takim przełożeniu będzie miał tendencje do dętkowania:D:D
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-05, 11:46   

RedBulloo, Myślę, że to było przyczyną na 100%. Teraz uważaj na nadgarstki :mrgreen:
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-05, 21:39   

Zdam relacje na drugi tydzień, bo teraz siedzę u dziewczyny i raczej nie zacznę tego jutro
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12