NX 250 to MD21 natomiast NX 2502 to MD25. Podałem Ci stronkę internetową tam masz wszystko opisane.Z tego co podałeś masz Model MD 25 z roku chyba 93 robiony na Francję lub Niemcy.
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-29, 18:41
no nic w poniedziałek będę dzwonił do hondy za tymi pierścionkami po raz chyba 4..
na główce ramy mam nabity numer ten co pisałem MD25-5000752.
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-08, 17:15
fakt jest następujący na "MOTORISCIE" były pierścienie wystawione jako dostępne dzisiaj po południu zadzwoniła do mnie panie z tej że strony i stwierdziła że nigdzie nie ma takich pierścieni bo wszystko się sprzedało i magazyny są puste... więc zapytałem " i co teraz mam zrobić?" ona odpowiedziała " nie wiem proszę pana , ja nie mogę więcej nic pomóc"
więc teraz proszę was o porady co mam zrobić nie mam starych starego pierścienia olejowego i nie wiem co mam dalej robić... HEEELP ! :(
dzwoniłem tam po wszystkich oddziałach i powiedzieli że tego nie ma nigdzie... i co dalej ?
kupił bym używki tylko że ciężko będzie mi znale 1/4 ć taki model jak mój 239 cm MD25..
myślałem żeby kupić takie używki i dać do dorobienia do firmy o której wcześniej wspominałem, ale póki co przeszukałem praktycznie cały internet i nic nie znalazłem...
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-07-11, 20:59
jarkow, pisz do Habita ,dorabiał pierścienie do Magdy 1/4 rebaka
jarkow [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-12, 10:44
Pierścienie kopresyjne mają grubość 1 mm,głębokość do ścianki tłoka 2,8mm. Olejowe mają po 0,3mm głębokość 2,2 mm natomiast ta siateczka między nimi ma grubość 1.9 mm głębokość 2,4 mm.Nie wiem czy zrozumiale to napisałęm więc wkleję zdjęcie, może będzie łatwiej.Dodam że pierścienie nie są nowe, więc wymiary mogą być zaniżone jeśli chodzi o ich głębokość(nacięcie rowka w tłoku) ponieważ z pewnością się trochę wytarły.
SNC01825.jpg
Plik ściągnięto 113 raz(y) 605,26 KB
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-12, 12:22
czy te pierścienie są do MD25 239cm3 ? jest jakaś różnica między tymi pojemnościami 239 a 249 ?
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-21, 11:08
temat wydaje mi się iż jest na finiszu :) rozmawiałem z habbitem zamówiliśmy pierścienie więc teraz dzielnie czekam na pierścionki jak przyjdą dam zdać że są i zrobię wam parę foteczek :) pozdrawiam :)
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-22, 16:08
motorek śmiga świetnie dzięki za pomoc habit :)
mam jeszcze jedno pytanie jak dostać się do sprzęgła bo czuje że to koniec tarcz sprzęgłowych...
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-22, 16:40
Ciesze się, żę lata:) chodz naszej pierwszej rozmowy to prawie nie pamiętam:D
Sprzęgło, prosta sprawa:
Spuszczasz płyn chłodzący.
Rzucasz moto na lewy bok,
?ciągasz stopkę, d 1/4 wignię hamulca, odkręcasz pompę wody
Odkręcasz przewód olejowy zewnętrzny
Odkręcasz dekiel, naciskasz na klamkę sprzęgła i dekiel się odsuwa , albo wcześniej odkręcasz wspornik linki sprzęgła i dekiel delikatnie podważasz
Pó 1/4 niej już z górki... Rozkręcasz sprzęgięłko wyciągasz tarcze i przekładki, wkładsz nowe wcześniej posmarowane oliwką i składasz wszystko do kupy:)
Powodzenia:) a jak będziesz chciał kpl sprzęgła too dzwoń:)
Wklejam odpowiedz kolegi Szczypex16, pozostała dyskusja i połówkach przeniesiona do nowego tematu - kmaj
Szczyrpex16 napisał/a:
sprzęgło jest w porządku. wyszedł problem z biegami..ale to długa historia.. w każdym bąd 1/4 razie potrzebuje połówek silnika i mam takie pytanie czy połówki silnika się czymś różnią 239 cm3 od 249 cm3 ?
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-08-31, 23:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum