Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Moto gasnie po nagrzaniu
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-20, 07:44   

RedBulloo, nie ma owiewek więc ściągnąć bak to czysta przyjemność.
 
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-06-20, 08:21   

wojtekk napisał/a:
nie ma owiewek więc ściągnąć bak to czysta przyjemność.

dokładnie, masz do odkręcenia 2 śruby mocujące siedzenie, a następnie 1 śrubę mocującą bak
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-20, 09:19   

No ale o tym własnie pisałem , że to żaden problem ,dlatego go zdejmę, ale przecież nie będę tego robił w środku nocy , zjem , ogarnę się i odkręcę
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2013-06-20, 11:17   

Sprawdzilbym impulsator. Impulsatory maja to do siebie ze jak sie zepsuja to na zimno dzialaja a na cieplo nie. Czy po schlodzeniu silnik znowu odpala?

A sprawdza sie to tak ze bierze sie ohmomierz i impulsator ma pokazywac 420-520 ohm oporu.
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-20, 11:48   

a czy może mieć wpływ na to moduł zapłonowy? bo widzę że był klejony/lutowany
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-06-20, 12:10   

Moduł jak najbardziej może miec wpływ na odpalanie. Tyle że raczej nie w twoim przypadku.
Mój moduł przed naprawą dawał objawy wręcz odwrotne do twoich choc decydującą rolą w odpalaniu lub nie była temperatura.
Motor po wyjęciu rano z garaży za nic nie chciał odpalić, ale jak go zostawiłem na słońcu na kilka godzin to zapalał - najpierw podejrzewałem że ma silnik słoneczny a nie benzynowy :mrgreen: ale dopiero teraz jak jestem pewny że to był moduł domyślam się że po prostu pod wpływem ciepła luty (styki) zaczynały kontaktować
sprawd 1/4 lepiej tak jak Ci koledzy podali:
- luzy zaworowe
- świece
-impulsator

Ja osobiście sprawdzał bym w takiej właśnie kolejności
 
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2013-06-20, 12:16   

nx-rider napisał/a:

- luzy zaworowe
- świece
-impulsator

Ja osobiście sprawdzał bym w takiej właśnie kolejności


A ja w odwrotnej :-P
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-20, 12:49   

Myślę że na pierwszy ogień pójdzie świeca , sprawdzę czy jest iskra itp itd
następnie sprawdze impulsator na zimno i na ciepło , gdy z nim bedzie wszystko ok, przejdę do zaworów, dziękuję bardzo za porady :)
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-06-20, 13:09   

No to kolega RedBullo pogodził mnie i Agathocles co do kolejności :-D
Pamiętaj tylko o możliwości spierdol.... gwintu w głowicy przy odkręcaniu gorącej świecy, Ja z tego powodu już w 2 motorach wstawiałem tulejki i obiecałem sobie że nigdy więcej palcem gorącej świecy nie dotknę

Po drugie pamiętaj że luzy zaworowe reguluje się na zupełnie zimnym silniku - dlatego proponowałem aby to zrobić jako pierwsze
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-20, 13:53   

Widzę, że kolega RedBulloo, coś chyba boi się tych zaworów. Najszybciej je sprawdzisz jak pisał nx-rider, jak rozgrzejesz w taki dzień jak dziś silnik to rano ci ostygnie dopiero do sprawdzenia zaworów.
 
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2013-06-20, 14:12   

A ja nie rozumiem dlaczego zawory mialyby tak nagle sie rozlegulowac... nawet kdyby zaczely sie rozregulowywac to zauwazalna bylaby stopniowa utrata mocy. Poza tym to gdyby zawory mialyby sie rozregulowac to raczej poluzowalyby sie a nie dokrecily :-P

Impulsator pomierz w temp 20C. Jesli miesci sie w przedziale powinienc byc ok. Mierzenie na cieplo nie ma sensu.

EDYT:
http://hondadominator.pl/...der=asc&start=0


Scaliłem posty - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-06-20, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-20, 15:46   

Zawory sprawdzone w pierwszej kolejności :D nie bałem się... były dokręcone na max (nie wiem co próbował osiągnąc przez to poprzedni właściciel) i w sumie byłoby całkiem fajnie... gdyby nie to ze ukręcił się korek zaworowy... i teraz zanim go znajdę minie kolejne 10 lat. Super
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-20, 15:53   

RedBulloo, czyli co zawory były na całkiem ciasno? Ustawiałeś rozumiem wszystko na znakach przed sprawdzeniem. Korek ukręciłeś ten duży aluminiowy? Jeżeli tak to nie będzie problemu dokupić tylko najprędzej ci dojdzie na poniedziałek.
 
 
     
RedBulloo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-20, 15:59   

Tak ten korek na klucz 24 . Tak wszystko ustawione
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2013-06-20, 16:12   

agrrrr wywalam te dwa powyższe posty do giełdy! :> Ale znowu zapomniałam jak ;D Kmaj, pomocy ;D

Ratunek poszedł na PW ;)
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-06-20, 16:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15