Wysłany: 2013-06-03, 13:24 Moto gasnie po nagrzaniu
Witam wszystkich hondo-maniaków.
Od piątku jestem szczęśliwym posiadaczem Dominatora NX650 z 99 roku.
Zaraz po zakupie, właściwie podczas powrotu do domu okazało się ze motor ma pewny problem. Po przejechaniu jakichś 30 km zaczął gasnąc podczas jazdy, obroty szalały miedz 1500 a 4000, po prostu zachowywał się jakby gasł i sam się odpalał przy czym było to tak częste ze nie dało się kontynuować jazdy. Zatrzymałem się na chwile, dosłownie 5-10 minut odpaliłem i ruszyłem dalej, kolejne przerywanie miało miejsc po jakichś 8 km, i tak jeszcze jakieś dwa razy, po kolejnym zatrzymaniu się i odpaleniu przejechałem ponad 100km bez żadnego problemu i znowu historia się powtórzyła.
Co może być przyczyna? Jedyne co mi przychodzi do głowy to może uszkodzona cewka, ale jak ja sprawdzić?
albo niełączący kabelek od cewki, ten w gumce
mi zrobił dokladnie takie same objawy
daniel [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-03, 18:21
Dzięki za sugestie, będę musiał sie do cewki dokopać... problemem jest tez fakt ze trudno zlokalizować usterkę bo raz motor działa normalnie a raz nie... przejże przewody..
ale jeśli macie dalej jakieś sugestie to będę wdzięczny.
franek1994 [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-03, 19:27
Ja miałem podobne objawy spowodowane modułem zapłonowym (zimnie luty).
Podpada mi szaleństwo na obrotach, usterka modułu to tylko wypadanie zapłonów.
RedBulloo [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 16:45 Silnik pali na zimno , na cieplo nie
Witam, trochę głupio od razu po wejściu na forum prosić o pomoc, ale nie mam innego wyjścia. Mianowicie mój Dominator normalnie pali na zimno (ze startera nożnego) ,gdy się nagrzeje nie można go ponownie odpalić. Czy może być to wina zaworów? oraz wydaje mi się że w silniku coś lekko klekocze, nie jestem specjalistą.
Olej ,filtry, tłok z pierścieniami wymienione. Ssanie chodzi dobrze . Problem wydaje mi się dziwny gdyż naczytałem się że NXy mają problem z odpaleniem na zimno . Proszę o jakikolwiek trop
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 16:58
może mieć związek z zaworami, możesz mieć zbyt małe (lub wcale) luzy zaworowe, jak silnik się nagrzeje to luzy się kasują i dzwigienki podpierają zawory...
może mieć związek z zaworami, możesz mieć zbyt małe (lub wcale) luzy zaworowe, jak silnik się nagrzeje to luzy się kasują i dzwigienki podpierają zawory...
i zobacz: świece
RedBulloo [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 22:16
to w sumie głupie , ale jeszcze świecy nie sprawdzałem, co powinienem zrobić w pierwszej kolejności,no ale utrudniał mi wszystko bak :) Jutro się tym zajmę, oraz posprawdzamy zawory (które raczej i tak trzeba ustawić bo już poprzedni właściciel o tym mówił)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum