Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: kmaj
2013-05-27, 11:19
Krzywa kierownica lagi pułka itp ?
Autor Wiadomość
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-27, 10:56   Krzywa kierownica lagi pułka itp ?

Temat niby prosty i logiczny ustawiam kierownicę prosto poje 1/4 dzimy trochę w terenie i kierownica jest krzywo a koło stoi prosto , jadąc z punktu kierowcy wygląda to komicznie .Teraz tak dojeżdżam do drzewa i na takiej zasadzie jak w rowerze uderzam kołem w kiera się prostuję , co skręcić gdzie to się krzywi - dolna górna półka ?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-05-27, 11:15   

kmaj napisał/a:
Byłem dziś oglądać pewnego niebieskiego cudaka w moich okolicach.
Oprócz zmordowanego wyglądu miał zonka który wyszedł podczas jazdy. Otóż jadąc prosto kierownica była skręcona o około 5-9 stopni . Zastanawiam się czy to skrzywione lagi po przejażdżce jakiegoś dzwonnika czy coś się obluzowało na górnej półce. Jest jeden wątek na forum o tym ale tam chodzi raczej o tulejki na mocowaniwch kierownicy...W manualu SLR na rys. tulejki są ale nie wiem czy tak samo to wygląda w dominatorze.


Raviking napisał/a:
kmaj wiele krówek tak ma


madart napisał/a:
wystarczy lekka gleba zeby skrzywić kierownice, przy mocniejszczej przestawiaja sie lagi w półkach i jest taki efekt ;-)


adziad napisał/a:
po glebie gnie się na gumach które są wpuszczone w półki, wystarczy wtedy wziąść krowe za kiere, koło między nogi i prostować jak za dzieciaka się wigry 3 prostowało. Też miałem po pierwszej glebie zonka, że kiera krzywa, a ona się tylko na tych gumach wygieła. A tu 3 sekundy na hama wyprostowana i jak nowa. A jak się w lagach przegnie (czego mi się nigdy nie udało zrobić) to przecie wystarczy śruby poluzować, naprostować i skręcić, nie widzę problemu.....

W sumie bardzo wymyślne te gumy, gdyby ich nie było to pewnie by się kiera sama w sobie gięła, a tak przy znacznym ciężarze dominatora uchodzą drobne gleby bez szwanku;]


Cytowane z tematu ZAKUP DOMINATORA/PORADY-SUGESTIE ;-)
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-27, 11:18   

hmmm te gumy , to chodzi i mocowanie kiedy do półki ?
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-07-19, 16:13   

blaadee napisał/a:
Po wymianie własnie takich skarpet przy hamowaniu przodem kierownica jakby uciekała delikatnie na prawo hmmm nie wiem czym to moze byc spowodowane, wczesniej wszystko bylo ok, lagi bylo ciezko wlozyc z powrotem musiałem zalozyc kolo i pod ciezarem i hamowaniem przodem po mału wlazły, ale jest tak jak opisałem.



blaadee, 1. sprawd 1/4 czy masz proste lagi . 2. czy nie zciągnąłeś za mocno zacisku ośki w kierunku ślimaka .





Wkleiłem cytat blaadee-a, żeby było wiadome o co chodzi.
Posty od 2013-07-19, 18:13 do 2013-07-18 12:47 przeniesione z tematu o skarpetach - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-07-22, 09:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-19, 17:38   

Jak sie sprawdza lagi czy sa proste ?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-20, 17:33   

blaadee, trzeba je wymontować całkowicie i jak są mocno krzywe to już od razu zobaczysz banana jak nie to na tokarkę i fachowiec sprawdza czy jest bicie i jakie.
 
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-21, 10:47   

ok, zapomniałem dodać ze po puszczeniu kierownicy takze odrazu drze na prawo :!: najpierw sprawdze ustawienie tylnego koła czy jest ok, bo z nim zawsze mam czarną magie.
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-07-22, 09:11   

blaadee przeglądnij wcześniejsze posty w tym temacie i zaglądnij jeszcze do tych:krzywa oś przedniego koła i ciąga motocykl na lewo może coś z tych rzeczy ;-)
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-22, 17:12   

Witam. Gdzie moge dostac te gumy w półce trzymające kierownice, bo moje jakby sie wyrobily i kiera troche sie rusza:(
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-23, 05:47   

kubas9311 trochę czyli ile ?
U mnie też się rusza, ale wg mnie ma się ruszać - to jest kolejna dodatkowa amortyzacja w tym wypadku już samej kierownicy.
Gdyby ten element był na sztywno to po powrocie z offu nie utrzymał byś w ręce szklanki z wodą.
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-23, 17:08   

no powiem ze dosyc mocno, wczesniej chyba tak nie bylo:) idzie je gdzies dostac?:P
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-07-23, 19:56   

kubas9311, motorista RAMA->F5 Rura kierownicy/Górna półka. Na rysunku nie widać dokładnie czy to to. Najlepiej zadzwoń do nich.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-23, 21:04   

kubas9311, no to co że masz luz, przecież i tak przednie koło u ciebie nie dotyka podłogi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-24, 16:17   

chyba znalazlem:) w nastepnym tyg moze zamowie. Dziekówka!:)
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-29, 21:10   

lipa wyszla jak cholera z tą guma w polce... na rysunku nigdzie jej nie ma, wyglada na niewymienna, a zamowilem jakies podkladki za 50zl <wnerw> (dzis przyszly) wymienial ktoś tą gume? (nr 11 zamowilem z rysunku)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15