Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przewody w oplocie.
Autor Wiadomość
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-07-06, 22:23   

wymieniał ktoś przewód hamulcowy przedni?
chce opolota bo stary cały czas napiety po podwyższeniu przodu :mrgreen:
linki,ceny opinie poprosze :mrgreen:
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-07-07, 05:29   

http://www.select-shop.pl...cie-p-5340.html
179 do przodu, tylko musisz wspomnieć że dłuższe chcesz :)
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-07-07, 21:14   

madart, to juz widziałem :mrgreen:
 
 
     
pluton
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-08, 06:31   Przewody w oplocie

Kupowalem-tanio,pewnie i solidnie http://www.przewodystalowe.pl/
 
     
paweloc105
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-08, 08:23   

ile konkretnie kosztuje taka usługa? Szczerze powiem, że u mnie te przewody są do dupy;/
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-08, 08:58   

W intermotorsie pożna kupić przewody w oplocie, w jakim chcesz kolorze, o długości bodajże od 80 cm do 180cm (skoki co 5cm) + końcówki
Przykładowa przewód 165cm kosztuje jakoś 160zł + końcówki po chyba 30 zł.
Mo.że i drogo ale kupujesz zarobione przwody (na końcach mają gwint stożkowy)
I końcówki które tylko przykręęcasz..
A nie jak na allegro cięte z metra i końcówki kóre trzeba zarabiać...
 
     
wrona 


Wiek: 42
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 160
Skąd: Kuropatnik
Wysłany: 2012-09-08, 11:28   

http://www.przewodystalow...zczek-i-kocowek
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-08, 12:35   

Ogólnie gdzie by nie patrzyć ceny przewodów w oplocie są kosmiczne
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-09-13, 16:26   

W dominatorze oryginalny system przedni z przewodo-rurkami jest masakryczny, gumowe heble. Zamiana na oplot w pełni zmienia sytuację. U mnie po wyje 1/4 dzie z błota często zdarzała się sytuacja, że klamka wpadała aż do manetki a z hamowania nici. Płyn nowy, tłoczki szczelne, dobre klocki, układ odpowietrzony. Miałem parę awaryjnych sytuacji, że hamowania nie było.


Więc czy 160zł to drogo???? Każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

Wsadziliśmy oplot do nx250, hample zmieniły się nie do poznania, w mojej xr też mam oplot i działa to w każdej sytuacji.
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-18, 09:03   

ile tego na przod kupowaliscie a ile ta tyl?
 
     
borówka
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-18, 12:03   

czy w ogole jest sens zakladania oplotu na tylne hamulce??

z przodu rozumiem ale czy na tyl az tak bardzo nam trzeba tego oplotu??

pytam bo sam chce zalozyc oplot ale chyba tylko na przod
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-09-18, 15:04   

borówka, jak kto chce :mrgreen:
ja mam przód z XLki w oplocie a z tyłu gumiaka
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-09-24, 19:37   

Moim zdaniem do tyłu lepiej zostawić gumę, hamulec tylny powinien być łagodniejszy aby przy awaryjnym hamowaniu go tak łatwo nie zblokować, bo wtedy wiadomo ślizg bokiem. A w domi tył działa i tak dość skutecznie, więc oplot do tyłu to subiektywnie według mnie przerost formy..
 
     
padzio
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-07, 19:44   

Wstawiłęm sobie ostatnio oplot do przodu. Podejrzałem u Raviego i zamówiłem też od xl-ki. Przy okazji wymieniłem uszczelki w zacisku, wyczyściłem itp. Niebo pod klamką. Bez przesady powiem, że 2palce starczą do kontrolowania przodu. Podkreślę, kontrolowania. Za to tył mi rzyga płynem :roll:
 
     
track99 


Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 63
Skąd: Szczecin/FSW
Wysłany: 2012-10-18, 12:44   

Elo, a jakie śruby zamawialiście bo są 2 rodzaje M10x1 i M10x1,25 ?
Które będą pasowały do modelu z 1992?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13