Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: kmaj
2013-04-05, 18:16
Grzechotanie w silniku NX 250
Autor Wiadomość
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-25, 17:05   

wojtekk, Wiem, ale nie będzie to ekspresowa naprawa, gdzieś w środku przyszłego tygodnia mi powie co dokładnie poszło. Gdyby nie to, że stało się to chwilę po odebraniu motoru z jego warsztatu to sam bym się podjął naprawy, w końcu czegoś bym się nauczył.. Najbardziej przerażają mnie koszta dopiero co wydałem 1,5tys zł i teraz nie wiadomo ile znów będę musiał płacić. Wiem, że jest to normalna sprawa, ale mój motor więcej stoi niż je 1/4 dzi.
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-25, 17:32   napinacz

Rayzeer rzeczywiście masz pecha.Może się zawory podwiesiły i nie ma kompresji albo 1/4 le ci zapłon ustawił i zawory są otwarte,dlatego kompresji nie ma.Nie ma co gdybać nie widząc moto.Ale rzeczywiście szkoda czasu i pieniędzy.A i o dobrego mechanika bardzo trudno.
Wracając do napinacza to wyjaśnienia są dwa.
blaadee

1.Masz nieoryginalny lub wytarty ślizg.
2.Łańcuszek jest na tyle mocno wyciągnięty lub za długi,że oryginalny napinacz jest za krótki aby go naciągnąć.
Oryginalny napinacz ma długość 4.5 cm od podstawy.
Może na twoje szczęście dostałeś bez konsekwencji finansowych wiadomość, że czas na wymianę łańcuszka?
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 10:36   

Ludzie !!!! uwazajcie na tych mechaników i serwisantów !!!! to co wczoraj zobaczyłem ( silnik po remoncie ) to po dupie bym wykopał tych błaznów za to !!!!! zamiast ratowac silnik to tym remontem dobili go na amen !!!!!!!!!! kupiłem juz dwa takie motorki niby po remoncie i oba wymagały wymiany silnika ! Wiec przestrzegam !! szlif miał robiony i nowy tłok ale co z tego jak ktos zatulejował ( zatulejowane tuleja w tuleje ! ) i włozył tam tłoczek ja wiem moze z 190cm pojemnosci max !!!! głowiece tak zrobili ze przy wbijaniu gniazd zaworowych przez amatórów popękała w pizdu !!!! i zgadza sie slizg tez jest inny ale toi szczegół z tym co zobaczyłem !!!! :idea:
Uwaga NA FACHOWCÓW OD SIEDMIU BOLESCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaa i mało tego !! zeby zawory nie prały w te małą tuleje to ktos baszczelnie ja podszlifował tam gdzie sa zawory !!! :) masakra
Tak wygląda silik Honda po remoncie w made in poland !! ( TRAGEDIA I KOMEDIA W JEDNYM )!! i koles zapłacił za ten remont fachowcom 1000zl :) i nie jezdził !!!! bo sie nie dało i ciagle powtarzal ze szlif był robiony :):):)
Takiej bezlitosnej egzekucji na silniku to jeszcze nie widziałem !!!!!
Fotki moge dac pózniej to bedzie niezły ubaw :mrgreen: a za razem przestroga :arrow: :idea: bo jak teraz uslusze ze silnik po remoncie i nie chce jezdzic to odrazu kopanie w d..... :twisted:


Rayzeer dobrze sie zastanów !!!! dajesz motor do mechanika i nie chce jezdzic ??? to juz wiadomo czego :):):) przeciez to jest HONDA nie chce jezdzic tylko przez takich fachowców ! :evil:

Jarkow na moje szczescie to musze szukac calego silnika :cry:
jeszcze zobacze w poniedzialek ile wyniesie mnie spoawanie głowicy i jak uda sie kupic dobrego uzywanego tłoka to bym zrobil szlifa do niego bo mam jeszcze dwa cylindry po fachowych naprawach jak wyzej opisalem jeden 239cm drugi 249cm :)
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 13:51   

Czy ktoś próbował montażu części z Chin.Wiem że moduły zapłonowe się sprawdzają,jednakże ciekaw jestem jakości innych części mechanicznych.Co prawda czasy tanich trampków z Chin już nie wrócą ,ale człowiekowi cały czas tkwi to w głowie.Tak naprawdę to może i nawet te części są przyzwoitej jakości, ale na razie nikt tego nie sprawdzał.Jest to jakaś alternatywa,na pewno tańsza ale czy lepsza nie wiem.W kończy wszystkie skuterki,motorki mniejszej pojemności są z Chin i nikomu to nie przeszkadza bo ludziska kupują?
Dla przykładu wkleję link tłoka z pierścieniami do Hondy AX1 czyli tez NX 250 za 160 zł
cena normalna jak za tłok z pierścieniami.Ostatnio ojcieć wymieniał pierścienie z Matizie.Coś mnie tknęło i postanowiłem je dopasować do ćwiartki.Pierścienie idealnie wchodziły do cylindra 239 mm, natomiast w rowki tłoka nie bo są minimalnie szersze o (dwie setki) ale to przecież nie problem bo można naciąć szersze rowki na tłoku i za 100 zł można mieć cztery komplety pierścieni?

http://www.ebay.pl/itm/Pi...d725c25a&_uhb=1
http://www.ebay.pl/itm/Pi...d73d6c8f&_uhb=1

tłok honda ebay.JPG
Plik ściągnięto 133 raz(y) 26,45 KB

 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-10-26, 14:16   

blaadee, aż nie do wiary :evil: pokaż fotki i jeżeli możesz to sprecyzuj gdzie taki zakład jest - uchroni to innych forumowiczów.




Jak będzie więcej sygnałów o takich magikach (już gdzieś na forum było o podobnych wyczynach) to się założy temat o tym gdzie nie remontować motocykli i części.
 
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 15:22   

A popatrzta sobie na ten cyrk :) ten filozof gdzies spod warszawy jest Sobolew tamte okolice, jak sie dowiem to napisze. Zawory klepały w tuleje !
Aha i jeszcze nie wiem po co ktos robił dziure w deklu i zaslepil to, od góry po stronie alternatora :roll:



Tutaj dla porównania od prawej to 249cm, 239cm i to cos :roll:





głowica, pekniecia sa po obu stronach czyli na dwóch ssacych, od prowadnic po gniazda zaworowe, prowadnica uszczerbana, reszty zaworów juz nie chcialo mi sie sciagac, nie chciale sobie calkiem popsuc piątku :)







Tutaj przylozony cylinder do głowicy i jak widac zawory sie nie mieszcza :!:



Mam juz takie dwa silniki po remontach, jeden z okolic żywca ( bielsko białej) drugi spod Warszawy :mrgreen: i głowice, wszystko wyrobione na tip top :mrgreen: jeszcze cos z pomorza pasowało by przytargac po remoncie od spryciarzy.pl :mrgreen:



Jakby ktos z forumowiczów mial na zbyciu orginalnego tłoka w dobrym stanie to bym odkupił i zrobił do niego szlifa :idea:
Ostatnio zmieniony przez blaadee 2013-10-26, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 16:27   

Czyli potwierdza się to, że jak silnik "jest po remoncie" a ewidentnie widać jak wylewa się z niego silikon z każdego połączenia jak guwno z szamba, to trzeba uciekać jak najdalej od takiego cudaka bo potem zamiast je 1/4 dzić albo spokojnie pić browara, to rozbierasz moto i się wkur...asz za każdym razem podczas odkręcania jakiejś śrubki.Ale można na to patrzeć inaczej, jak na jajko niespodziankę :lol: .Odkręcasz i nie wiesz co jest w środku :shock: . Myślę, że twoje JAJO zasługuje na Nobla.

Moja ćwiartka jest z Holadii i żaden cudak nie wkładał tam swoich łap, i chyba dlatego jeszcze je 1/4 dzi.Ale profilaktycznie, bo się naczytałem, że jak mi się coś w silniku zesra, to będę beczał szukając części, więc zakupiłem drugi silnik.Oczywiście bez głowicy bo to część praktycznie nie do dostania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O graty lub silnik zapytaj tu
http://www.marktplaats.nl...previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl...previousPage=lr
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-10-26, 18:05   

Konkretna rze 1/4 ba panowie. Koleś głupi nie był zastosował jakiś tani tłok pewnie i do niego tuleję dorobił. To miało prawo działać jak by z głową wyłuskał miejsce na zawory. Oczywiście działać w sensie silnik by pracował ale z mizernymi osiągami. Głowica też masakra. Ogólnie MacGyver to przy nim pikuś.
 
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 18:44   

Zgadza sie ze gdyby wyłuskal cylinder na zawory ale tym samym spadl by stopień sprezania :roll: i co za tym idzie w terenie na piaskach trzaby sie pewnie nogami odpychac :->
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-10-26, 18:57   

Stopień sprężania to już spadł po zmniejszeniu pojemności masakrycznie. Nie ma o czym gadać. Kaszanę odwalił i tyle.
 
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 20:05   

Może poprzedni właściciel nie miał prawka i kazał cylinder przerobić na 50 cm3. Mechanik stanął na głowie no i masz.Bardzo proszę, 250-tke w 50-tce.
A tak na poważnie to je 1/4 dził ten motor na takim cylindrze czy się tylko toczył.
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 20:14   

Wogule motor nie jezdzil, koles dolozyl 1000zl i tyle, palic palił na pstryk ale po odpaleniu strasznie glosno napier.... w głowicy te zawory o cylinder i przydymial na siwo, po tym remoncie nie przejechał nic :mrgreen: zreszta widac po tłoku
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-26, 21:03   

Zawory ssące to się prawie mieściły w cylindrze więc powinny być całe.Ale wydechowe nie, więc rozwaliły prowadnice i spowodowały pęknięcie głowicy.A nie pokrzywiło zaworów?Gościu zapłacił za remont 1000 zł za nic.Za tą kasę kupisz nowy tłok z pierścieniami , tuleja,uszczelki i moto śmiga.A on odebrał grata i jeszcze zapłacił za to.Potem odsprzedał moto bo na pewno miał go dosyć.Teraz na pewno siedzi w domu szczęśliwy bo pozbył się problemu. Miałem kiedyś VW polo też straszny trup.Problem był z pompą Lusas. Gościu mi tak naprawiał że wyciął imobilajzer jakieś tam czujniki,filtry,wężyki.Skasował 400zł i nic, samochód i tak rano nie palił.Naprawiłem go u normalnego mechanika.Wziąłem rzeczoznawce, potem zgłosiłem do biuro dochodzenia odszkodowań DAS .Sprawa do Sądu, sześć miesięcy i gościu musiał mi oddać 4,5 tyś zł za swoje partactwo.Tak należy wychowywać takich pseudo mechaników.Inaczej zawsze będą partolić rzemiosło bez konsekwencji.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-10-30, 09:37   

oja, długo mnie nie było, a widzę że kolejne doświadczenia z mechanikami jak my mieliśmy z ćwiartką. W końcu zrobiłem remont sam i pali od strzała nic nie falują obroty, ma moc. Ale części do ćwiartki to prawdziwy koszmar.

jest na alledrogo głowica: http://allegro.pl/glowica...3645115527.html

chyba , że to ta Twoja:D:D:D
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-30, 10:55   

Ja juz pozamawiałem wszystko czyli głowice, cylinder, tłoka, sworzen mam nówke orginał i reszte gratów. Glowice mam ale sa pekniecia na zaworach ssacych, moze i by to pospawal, ale wiadomo ze nic nie jest za darmo, a ja dorwalem wszystko i czekam na pake. ;-) troche zaluje tych pierscieni co sprzedalem :-P
Glowica z allegro nie jest moja ;-) ale ten koles ma dwie, druga to jakas masakra
http://allegro.pl/glowica...3645180601.html ciut lepsza od mojej z pierwszego zakupu nx 250 po remoncie oczywiscie w PL :mrgreen:

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15