Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: kmaj
2013-04-05, 18:16
Grzechotanie w silniku NX 250
Autor Wiadomość
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-11, 15:39   

Dzięki, ale łańcuszek mam już zamówiony. Gorzej jak się okaże, że poszedł napinacz, bo że tak powiem jest to część dość egzotyczna. Ale mam namiary na gościa który na części swojego domina sprzedaje i w razie czego, ma dla mnie napinacz odłożony. A tak z ciekawości się zapytam, w jakiej cenie jest ten łanuszek morsa?
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-11, 16:42   

140złociszy brutto.
Luzik, jak coś będziesz potrzebował topisz:)
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-23, 18:14   

Witam moi drodzy, w końcu udało mi się znale 1/4 ć odpowiednią osobę w mojej okolicy która zajmuje się motorami, okazało się że głowica wraz z wałkami jest lekko przytarta.. ;(
Wiem, że z dostępnością części jest bardzo kiepsko. Na dniach pojadę po głowicę oraz wałki i wrzucę zdj na forum. Jeśli się nie mylę to głowicę wraz z wałkami będzie można oddać do regeneracji, moglibyście mi powiedzieć ile mniej więcej może kosztować mnie taka impreza i czy to wgl ma sens. Z góry wam dziękuje.
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-25, 19:01   

A więc tak prezentuje się moja głowica i wałek. Gadałem ze znajomym i mówi, że raczej nie ma szans na to, żeby to zregenerować bo jest przytarty wałek jak i głowica. Mam możliwość kupna głowicy za 800zł, nie wiem tylko czy będzie pasować do mojego domina, tamta głowica jest od modelu z 91r. Mam pytanie czy każda głowica będzie pasować, na co muszę zwracać uwagę przy jej zakupie, jest oznaczona jakimś numerem czy coś z tych rzeczy?

Zdjęcie-0214.jpg
Plik ściągnięto 48 raz(y) 1,67 MB

Zdjęcie-0213.jpg
Plik ściągnięto 45 raz(y) 1,63 MB

Zdjęcie-0212.jpg
Plik ściągnięto 51 raz(y) 1,31 MB

Zdjęcie-0211.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 1,25 MB

Ostatnio zmieniony przez Rayzeer 2013-09-25, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-09-25, 21:34   

Sytuacja wygląda tak, że jak się wyszuka na motorista numer głowicy dla modelu 88 i 91 to są identyczne, stąd wniosek że powinny być dokładnie takie same. Możesz do nich zadzwonić i potwierdzić tą informację. numery pojawiają się dopiero jak dodasz do koszyka i podejrzysz koszyk. Dodałem z modelu 88 po czym z modelu 91 i w koszyku zrobiło mi jeden numer części w liczbie sztuk 2, wniosek że to to samo....

Jak masz opcję głowicy za 800zł to ja bym brał (oczywiście jeżeli stan w miarę) . Za same 4ry nowe zawory daliśmy (po znajomości) 540zł.

ps

Tylko jedno łoże się zatarło??? bo nie widzę dokładnie na focie???
Olej jest transportowany kanałem w wałku rozrządu, musiał tam jakiś solidny zator się zrobić. Nie poskładał tego ktoś na gluty z silikonu???
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-25, 21:47   

Dokładnie, tylko jedno, mechanik powiedział mi, że najprawdopodobniej zapchał się kanalik, bo olej zawsze miałem.. Jest tak jak mówisz uszczelka była ale wraz z sylikonem, widać wcześniejszy właściciel też chciał ciąć koszty szkoda tylko, że mi przyszło za to płacić.


PS. Skąd mogę wziąć numer głowicy?

Nie wiem czy nie umiem szukać, ale nie mogę znale 1/4 ć żadnej głowicy na motorista.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-09-25, 22:02   

http://czescihonda.motori...8,NX250J,12348,

wybierz silnik, potem E-2 głowica cylindrów, dodaj do koszyka komplet głowicy za 3900 pln :))

potem wejd 1/4 w koszyk kliknij na item i otrzymasz numer hondy, możesz powtórzyć wybór dla rocznika 91 a otrzymasz ten sam numer... 12200KW3010


ale najlepiej do nich zadzwoń


powodzenia, daj znać...

ps. Wystrzegajcie się mechaników jak ognia!!!!!! ostatnio ćwiartkę poskładali mi tak, że prawie nie widać było otworów od przepływu cieczy chłodzącej:




Nie mogąc złapać luzu zaworowego wymyślili, że podłożą podkładki pod stopki wałków rozrządu, pocieli więc moją uszczelkę od napinacza rozrządu i se zrobili podkładki. No masakra totalna, komu to pokazuję to mi nie wierzy.....





O dziwo motor przejechał tak około 2000km.

Już nigdy nie oddam motocykla do "specjalisty"!!!!!!

Teraz zrobiłem sam i zobaczymy jakie będą skutki, ale jedno wiem że zrobiłem według instrukcji, której "mechanicy" nie potrafią przeczytać....
Ostatnio zmieniony przez adziad 2013-09-25, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-25, 22:12   

Adziad mam tylko ostatnie pytanie dlaczego na swoich wałkach mam oznaczenie RD i RI a na oznaczeniach z głowicy którą chcę kupić wałki mają oznaczenie RJ i RA?

Powiem Ci, że im więcej czytam tego forum tym bardziej mam ochotę sam pogrzebać w silniku, ale to już nie w ćwiartce bo zaraz po naprawie mam zamiar ją wystawić a w 650 którą mam nadzieję kupić po przyszłym sezonie..
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-09-25, 22:22   

u mnie są takie oznaczenia oprócz ex i in:



nie jestem w stanie rozszyfrować co tam napisano.

też możesz w motoriście sprawdzić...
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-25, 22:29   

Kurde nie widzę, ale chyba na lewym jest napisane RG a na drugim nie mam pojęcia. Dziś już nie zadzwonię do motoristy a jestem ciekaw czy to oznaczenie to swego rodzaju numer seryjny, czy może te wałki różnią się wymiarami?
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-09-25, 22:36   

a ta głowica to z wałkami, co masz do kupienia?? bo oczywiście nie chcesz wsadzać takiego zatartego wałka do "nowej" głowicy... Trza by go zregenerować
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-25, 22:43   

Oczywiście, że tak.

Taki oto zestaw mam do kupienia, oczywiście poproszę jeszcze o dokładne zdjęcia wałków i (tych łożysk/gniazd czy jak to tam fachowo się nazywa) na których leżą wałki

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 55 raz(y) 241,81 KB

 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-02, 20:47   

Siemasz a więc głowicę mam już zamówioną, teraz liczę tylko na naszą pocztę, że się postara i na początku przyszłego tygodnia będę mieć głowicę już u siebie. Żeby nie było zbędnego przestoju chciałbym was zapytać czy nie macie może na zbyciu uszczelek do ćwiarteczki pod pokrywę zaworową i pod głowicę, bardzo chętnie bym odkupił. Z tego co widziałem na allegro są tylko uszczelki pod pokrywę a nie ma pod głowicę.. Gdzie wy zaopatrujecie się w uszczelki do 0,25L? Pozdrawiam

Ps. Jakby co to będę mieć na sprzedaż 4 zawory w dobrym stanie i jeden wałek w bdb stanie, drugi mogę dorzucić gratis bo jest przytarty w jednym miejscu.
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-03, 19:58   uszczeli Nx 250

Zapytaj może tu?
http://italyracing.ceti.p...&str=1&nastr=50
 
     
Rayzeer
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-03, 20:14   

Dzięki. Akurat mają parę rzeczy które są mi potrzebne i to w bardzo przystępnych cenach, niestety w ofercie nie mają uszczelki pod głowicę, napisałem do nich maila może gdzies zawieruszyła im się ostatnia sztuka ;D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10