Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
dymienie przy rozruchu zimnego silnika
Autor Wiadomość
Leo Minor
[Usunięty]

  Wysłany: 2013-03-15, 16:45   dymienie przy rozruchu zimnego silnika

bardzo niedawno kupiłem dominatora i zauważyłem, że podczas rozruchu zimnego silnika na ssaniu jak na mój gust zbyt dużo dymi. Jak macie jakieś pomysły pomóżcie
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 17:17   

Na jaki kolor??
Niebieski??
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2013-03-15, 17:18   

Jak na biały kolor, to albo wybrali papieża, albo to para :D
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 17:18   

przy tych temperaturach dymienie jest chyba normalne, a raczej to jest para wodna. Moj lekko tez dymi ale gdy sie rozgrzeje nie ma sladu dymu, przy temperaturach plusowych moj domin w ogole nie pokazuje dymu:) wydaje mi sie, ze jest to normalne. chyba ze chodzi Ci o jakies mocne dymienie:)
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 17:24   

managa napisał/a:
Jak na biały kolor, to albo wybrali papieża, albo to para :D


A jak na czarno to spalili murzyna??
 
     
Leo Minor
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 19:55   

fajnie że macie poczucie humoru, ale..... do rzeczy .... dymi raczej na niebiesko, zapach podobny jak po odpaleniu starego poloneza. Jak sie zagrzeje nic nie dymi

EDYT: 15-03-2013 20:56

fajnie że macie poczucie humoru, ale..... do rzeczy .... dymi raczej na niebiesko, zapach podobny jak po odpaleniu starego poloneza. Jak sie zagrzeje nic nie dymi
moze dostaje zbyt duzo benzyny?? nie wiem czy w tym ga 1/4 niku sie to ustawia

Posty scalono - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-03-16, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 20:03   

wsad 1/4 palec w wydech jak czarny i się świeci to olej jak tylko czarny to się nie martw
 
     
Leo Minor
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 20:07   

Maniek sprawdzalem wczesniej i paluch byl czarny ale matowy, wiec skoro mówisz.... to kamień z serca
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-15, 20:07   

Na niebiesko to raczej olej na czarno to ga 1/4 nik.
Jak kopci tylko na zimnym to lataj.
 
 
     
ptasiu
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-16, 09:23   

managa napisał/a:
Jak na biały kolor, to albo wybrali papieża, albo to para :D



zbuntowany murzyn papierzyca.... koniec świata....
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-03-16, 16:51   

Leo Minor, w dominatorach czasem jest tak że zakopci chmurą dymu a czasem nic i nie jest to objaw niepokojący . Musisz troche polatać i porzadnie go zagrzać . Prawdopodobnie jest to słabość uszczelniaczy zaworowych które czasem popuszczą trochę oleju , który wypala sie w cylindrze . średnio co 5 rozruch u mnie jest to samo, zwłaszcza po dłuższym postoju.
 
 
     
Leo Minor
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-16, 16:58   

dzięki Alibaba za słowa otuchy:) Jeszcze nie znam tej maszyny, ale mnie uspokoiłeś
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-18, 07:16   

Alibaba napisał/a:
Prawdopodobnie jest to słabość uszczelniaczy zaworowych które czasem popuszczą trochę oleju


Dlatego pytałem na jaki kolor dymi...
Uszczelniacze są już twarde i po postoju, tak jak piszę Ali puszczają olej...
 
     
jangora
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-07, 15:18   

jak kopci na niebiesko to znaczy że MA OLEJ czyli nie trzeba sprawdzać poziomu!

a na serio to kopcenie na niebiesko to bierze olej dołem czyli pierscienie albo góra czyli uszczelniacze-jak daje na zimnym to jak dobrze dasz w palnik na ciepłym na 100% tez kopci tylko mniej, i nie bajeruj że nie .stare sprzety kopciły , kopcą i będą k...... zwłaszcza jednocylindrowe
polecam mechanika koło legnicy-bo warto http://www.motocykle-legnica.pl/

Jangora dwa Twoje posty,zresztą jedyne,kończa się reklamą ,na razie Masz ostrzeżenie ,od "guru"
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2013-12-07, 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-29, 17:53   

Niech i ja dorzucę 3 grosze. W tym roku kupiłem głowicę w bardzo dobrym stanie, pochodzącą z motocykla o przebiegu kilku tysięcy kilometrów. Kosztowała jedyne 250 zł (wraz z zaworami), a to dlatego, ze miała jakąś dziwną wadę. Otóż jeżdżąc na tej głowicy trzeba było się przyzwyczaić do kopcenia przez co najmniej pierwszy kilometr. Nie powodowało to jakiegoś nadmiernego zużycia oleju, a jedynie głupio wyglądało, jakby się je 1/4 dziło dwusuwem po przedawkowaniu oleju. Przy czym dymiło tylko z jednej rury. Poprzedni właściciel uznał, że winny jest uszczelniacz i wymienił wszystkie. Ale to niczego nie zmieniło. Kupiłem tą głowicę, bo: po pierwsze - musiałem, po drugie - była tania, a po trzecie - miałem już hipotezę co jej dolega i jak to naprawić. Otóż pod prowadnicą zaworową jest gumowy oring. Obstawiałem, że to jest winowajca. Zakupiłem zamiennik w sklepie "gumowym" i oddałem do wymiany zakładowi specjalizującemu się w remontach silników. I bingo! Oring wymieniony i żadnego dymu.
Przy okazji - oryginalne uszczelniacze są nieprzyzwoicie drogie (2 stówki za komplet to za wiele), zamienniki z Italy-racing na Allegro rozpuszczają się po 1000 km. Optymalnym rozwiązaniem są uszczelniacze do Opli - 2,50 za sztukę. Wymagają trochę zachodu - bo są gumowo-metalowe i mają coś w rodzaju wystającej podkładki, co trzeba zeszlifować, by nie kolidowało ze sprężyną zaworu (pierwszy uszczelniacz spieprzyłem, ale to mała strata). Potem trzeba je nabić używając odpowiednio dobranej rurki i młoteczka. Tak osadzone trzymają się bardzo solidnie. Zresztą przetestowałem na dystansie prawie 2 tysięcy km i jest O.K. Pół godziny roboty i 190 zł w kieszeni.
To były dość uniwersalne uszczelniacze (Niemcy są pragmatyczni), a tu są w cenie 2 zł:
http://www.opel-shop.pl/p...roducts_id=2387
Najważniejszym wymiarem jest szerokość otworu na trzonek zaworowy. Część nachodząca na prowadnicę i tak jest z gumy i da się naciągnąć.
LINK POPRAWIONY
Ostatnio zmieniony przez Cezary 2013-12-30, 09:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14