Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-10, 07:16
Ciekawe te oznaczenia.
Ja miałem wałek w dominie o oznaczeniu R1 (na środku wałka literka M) a kupiłem silnik z FX VIGOR po 2000 roku i sprawdzałem wałek przy zakupie i ma oznaczenie właśnie R2 (na środku wałka literka D) .MaciekTOS, jaki miałeś a jaki kupiłeś?
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-10, 08:29
Miałem R4 a teraz będzie R2 różnią się tylko końcem jak na fotce R4 ma rowek na końcu nie wiem jakie to ma znaczenie tam i tak idzie łożysko , pomierzyłem krzywki i nowy znaczy R2 wypada lepiej na korzyść R4 krzywki są wyższe o średnio 0,2 mm , 0,3mm
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-03-11, 07:23
MaciekTOS napisał/a:
Miałem R4 a teraz będzie R2 różnią się tylko końcem jak na fotce R4 ma rowek na końcu nie wiem jakie to ma znaczenie tam i tak idzie łożysko , pomierzyłem krzywki i nowy znaczy R2 wypada lepiej na korzyść R4 krzywki są wyższe o średnio 0,2 mm , 0,3mm
No przecież byle czego bym Ci nie sprzedał
michal_dr350 [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-17, 19:45
Odświeżam
Czy ktoś coś wie na temat zużywających się kół zębatych na wale i wałku rozrządu, kiedy kwalifikują się do wymiany Czy są jakieś dane mówiące o limitach pomiarowych itp
Szukałem w sieci informacji, ale nic takiego nie znalazłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum