Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
ROZRZĄD - uszkodzenia.
Autor Wiadomość
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-02-19, 13:24   

MaciekTOS napisał/a:
Finansowo i tak mnie każda z opcji zniszczy , ferdas na silnik za 1600 ale skąd tu teraz 1600 :roll:

Ferdas już nie ma - ja go nabyłem drogą kupna :lol:
poproszę mechanika aby zrobił zdjęcia mojego starego wałka oraz d 1/4 wigienek, ja nigdy nie narzekałem na ich działanie - u mnie z powodu zawodności deko pękła głowica a nawet na pękniętej moto szło jak popierdo......
Jak stan będzie Ci odpowiadał to się dogadamy
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-19, 13:35   

nx-rider napisał/a:
MaciekTOS napisał/a:
Finansowo i tak mnie każda z opcji zniszczy , ferdas na silnik za 1600 ale skąd tu teraz 1600 :roll:

Ferdas już nie ma - ja go nabyłem drogą kupna :lol:
poproszę mechanika aby zrobił zdjęcia mojego starego wałka oraz d 1/4 wigienek, ja nigdy nie narzekałem na ich działanie - u mnie z powodu zawodności deko pękła głowica a nawet na pękniętej moto szło jak popierdo......
Jak stan będzie Ci odpowiadał to się dogadamy


Wiem wiem gadałem z ferdasem , a już Cię miałem klnąć że mi silnik sprzątnąłeś a tu taki miły gest z Twojej strony dzięki ;-) jak coś będziesz wiedział daj znać
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-02-19, 17:59   

nx-rider, jak to z powodu dekompresatora pekła głowica , naswietl cos wiecej na ten temat plis
 
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-19, 18:59   

Alibaba napisał/a:
nx-rider, jak to z powodu dekompresatora pekła głowica , naswietl cos wiecej na ten temat plis
Też jestem ciekaw jak to 1/4 le działające deko rozwala głowicę :shock:
 
     
ferdas
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-19, 21:47   

deko u nx-ridera oczywiście było współ winne widziałem bebechy silnika , za pęknięcie głowicy odpowiadał tłok :mrgreen: Dawid jak mam nie opowiadać szczegółów to pisz pozostawimy wszystkich w niewiedzy :mrgreen:
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-02-19, 22:41   

nie świrujcie tylko opowiadajcie bo deko czasem zatrzymuje mi silnik w czasie pracy na wolnych obrotach i wtedy jest taki metaliczny głosny strzał jak łomem w szynę kolejową
 
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2013-02-20, 19:34   

nx-rider napisał/a:
miałem problemy z deko wieszał się i nie chciał się zamykac przez co ciężko było motor odpalic, natomiast raz od czasu świrował i nie chciał się otwierac oczywiście wtedy też były problemy z odpaleniem
pewnego pięknego dnia na domiar złego po wymianie świecy nie stykał jak trzeba przewód WN w związku z czym podczas jazdy motor zgasł a do cylindra poszło dośc sporo mieszanki która nie mogła się spalic z powodu braku iskry
pech chciał że jak odpalałem ponownie motor deko się nie otworzył i jak nie pierdoln ........ z tłumików marchewy na metr, walnięcie było takie że nadszarpnięta zębem czasu głowica poddała się w najsłabszym miejscu
albo muszę ten silnik na części sprzedac albo kupic głowicę i miec 2 w zapasie - bo chodził jak złoto, a poza tym to jest wersja z "kopajką" :-)
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-20, 21:14   

wojtekk wrzucam fotki wałka w lepszej jakości mam nadzieje i trochę więcej widać .Ogólnie pod palcem nic nie czuć są tak jak widzicie przebarwienia materiału i rysy pewnie też ale pod palcem niewyczuwalne , dziwi mnie natomiast fakt że jedna d 1/4 wigienka jest przetarta a pozostałe 3 są w dobrym stanie a wałek przetarty na każdej krzywce :-? .Teraz nasuwa mi się taka konkluzja że wałek jak wytrze swoją część ( powierzchniową hartowną ) co chyba widać na moich fotkach tak mi się wydaje to teraz zacznie się proces nadmiernego szybszego zużywania krzywek , dobrze mówię jak nie to mnie poprawić .I co z tym fantem ?
( druga krzywka od łożyska wygląda dosyć nieciekawie ma lekki wżer ) 3 fotka od góry







 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-02-20, 21:22   

MaciekTOS, dobrze mówisz z ta utwardzona powierzchnią (ona ma niewielką grubość).

Najbardziej uszkodzona jest krzywka pierwsza od dekompresatora?
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-20, 22:36   

MaciekTOS napisał/a:
Teraz nasuwa mi się taka konkluzja że wałek jak wytrze swoją część ( powierzchniową hartowną ) co chyba widać na moich fotkach tak mi się wydaje to teraz zacznie się proces nadmiernego szybszego zużywania krzywek , dobrze mówię jak nie to mnie poprawić


Niestety dobrze mówisz..
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-21, 06:26   

Najbardziej tak jak mówisz pierwsza od dekompresatora i druga od łożyska w d 1/4 wigienka tylko jedna ale to wychodzi na to że d 1/4 wigienki powierzchnie hartowną mają dobrą , poza tą jedną o której była mowa wcześniej , szkoda że się nie myliłem :mrgreen:
 
     
Sosna 
Sosna


Wiek: 43
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 107
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-02-22, 10:35   

Witam z tych zdjęć u mnie było podobnie remontowałem całą górę wałek d 1/4 wigienki docierałem zawory z gniazdami wymieniłem tłok i pierścienie sworzeń, tłok jak ściągnąłem głowicę to latał w cylindrze i był przytarty całe szczęście że glac cylindra ok koszt tak ok 3000tyś ale serce nowe i polata jeszcze. Chciałem regenerować ale zdecydowałem się na nowe u Honda Sikora w Bielsko Białej zamówiłem części przez sklep Biel Bike

DSC09012.JPG
Plik ściągnięto 149 raz(y) 31,63 KB

DSC09013.JPG
Plik ściągnięto 145 raz(y) 37,92 KB

DSC09014.JPG
Plik ściągnięto 154 raz(y) 57,02 KB

 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-09, 15:08   

Kontynuacja tematu , mam wałek o trochę innym oznaczeniu i końcu wałka widzicie różnice ? ale tam wchodzi łożysko więc wydaje mi się że nie ma to żadnego znaczenia dobrze mówie ?
Dla porównania stary i nowy wałek no i d 1/4 wigienka :
Wie ktoś co znaczą te oznaczenia na wałkach R4 , R2, E ,A ?





 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-03-09, 16:20   

pomierz czy sa roznice w kątach na krzywkach ;-)
 
     
ferdas
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-09, 16:37   

Ja bym nie potrafił zmierzyć kątu w krzywkach :oops:
Ale za to sprawd 1/4 wysokość /średnice krzywki noo nie umiem tego na język pisany przełożyć , Wysokość krzywki żeby zaworu nie wcisło całego jak by był za szeroki ;-)

A wracając do głowicy nx-rider`a ktoś chłopowi tłok wymienił i tak złożył siilnik że zawory Odklepały swoją pozycje na tłoku hehe i teraz dylemat czy miał tłok na odwrót założony albo dziwnie rozrząd złożony

EDYTUJ POSTY!!! :evil:
Ostatnio zmieniony przez managa 2013-03-09, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15