Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2013-04-11, 22:08
to może w Kraku ci zmienić po prostu, a nie będziesz tachać gum - a co chcesz założyć i co masz na kołach (ja rok temu jechałem obuty w C17 i C02 czyli full off
dogadamy się, dam znać czy w czwartek pojadę - na razie to w ogóle do mycia jestem, bo chory i na antybiotyku hehe;)
Zabezpieczenie: 19283
Wiek: 101 Dołączyła: 26 Maj 2011 Posty: 386 Skąd: devil's den
Wysłany: 2013-04-11, 22:09
kulka napisał/a:
uwazasz ze ten kawalek drogi zje ci opony?
no bez przesady prosze ja was
po namyśle, uważam, że jak pojadę z Przemkiem to nie
proszę ja Ciebie
Cubiacus, to może z łaski swojej wpakuj sie pod kołdrę, bo mnie się już Dewastator odpalił na mysl o wspólnej drodze
ok, temat opon ogarnę własno-że tak powiem-ręcznie.
Leo Minor [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-12, 10:41
jak droga "młodzieży" chce nocować?? w takich warunkach jak widziałem na fociach, jak "trzoda"? czy preferujecie raczej coś cywilizowanego? np http://www.nocowanie.pl/n...i_pokoje/33893/
Także możemy się zmówić cubiacus, tylko że ja do Krapkowic to bym musiał w drugą stronę jechać ale jest to jakoś propozycja. Bo podejrzewam, że i tak przez opole będziesz musiał jechać, chyba że masz taką trasę ze z Krapkowic do Kłodzka przez las..., Jak coś to się wstępnie możemy umówić, że jedziemy razem. Dzięki Raviking za drobną reklamę..:)
Ostatnio zmieniony przez managa 2013-04-12, 19:10, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-04-12, 19:42
managa napisał/a:
Że tak przytoczę klasyków: "Dzida! Tszoda! I najepka"!
Managa też Masz łyk fresco
Demolka, podejrzewam,że co drugi dzidownik będzie miał łyżki a nie maszyne do zmiany opon
Cezary [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-14, 19:50
Hej, sezon mogę uznać za rozpoczęty. Maszyna odpalona, już jako sześćsetka, z termostatem i chłodnicą oleju. Wszystko działa, więc do Kłodzka powinno mi się udać dojechać.
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-04-14, 20:05
Cezary, no to zmiana w podpisie powinna być na "XBR 600"
Cezary [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-14, 20:37
Raviking napisał/a:
Cezary, no to zmiana w podpisie powinna być na "XBR 600"
Słusznie! Właśnie zmieniłem. Dokładnie rzecz biorąc jest 589, przy konfiguracji wymiarów tłoka i cylindra jak w Hondzie XL 600. Różnicą jest wyższy stopień sprężania. Wszystkich możliwości XBR 600 jeszcze nie sprawdziłem, staram się traktować ją jak na dotarciu, bo w końcu nowe pierścienie, sworzeń tłokowy, zawory i kolejny wałek ?wiątka. Ale 140 km/h rozwinęła bez żadnych trudności (więcej nie próbowałem), a po zmianie przełożenia pierwotnego (kosz z XL) stosunek obrotów do prędkości jest taki, że 100 km/h osiąga się przy obrotach 3500.
Muszę jeszcze pokombinować z dyszami - zmienić na mniejsze, bo mieszanka zbyt bogata i nie ma reakcji na wkręcanie śruby regulacyjnej ga 1/4 nika. Temat przerabiałem w zeszłym roku (patrz wątek"dziura w obrotach") i wiem co robić.
NO DOBRA, przydałoby się trochę konkretów, np. gdzie i kiedy trzeba się zjawić. A z ciekawości - jaki jest program imprezy (o ile jest).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum