Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
pompa oleju, tulejka i o-ring, wymiary
Autor Wiadomość
rafał
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-28, 11:44   pompa oleju, tulejka i o-ring, wymiary

Witam
poszukuje wymiarów tulejki i o-ringa ze zdjęcia

assaa.PNG
Plik ściągnięto 231 raz(y) 59,2 KB

Przechwytywanie.PNG
Plik ściągnięto 921 raz(y) 213,44 KB

 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2012-12-28, 11:52   

Wg http://czescihonda.motorista.pl oring to 9.6X1.9 :)
 
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-28, 13:55   

managa napisał/a:
Wg http://czescihonda.motorista.pl oring to 9.6X1.9 :)


Taki o-ring tylko orid 1/4 inal za 8,61+ przesyłka :evil:
Zapomnij o ori i kup 9,5x2 za 0,80 PLN :mrgreen:
Wymiary tulejki :
- sred. zewn. - 9,75 mm
- śred. wew. - 7,90 mm
- długość - 6,90 mm
 
     
rafał
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-28, 19:23   

o-ring kupiłem za 40 gr, a tulejkę zrobiłem z łuski od parabellum ;-)
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-28, 20:07   

rafał napisał/a:
o-ring kupiłem za 40 gr, a tulejkę zrobiłem z łuski od parabellum ;-)


A widzisz zapomniałem dodać, że ten za 0,80 PLN to silikonowy czyli na wyższe temperatury.
Myślę, ze ten za 0,40 PLN wystarczy bo w silniku więcej niż 90 st. Celsjusza raczej nie ma.
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-12-28, 20:09   

yukikaze napisał/a:
w silniku więcej niż 90 st. Celsjusza raczej nie ma

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: bywa więcej
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-12-28, 20:38   

Raviking napisał/a:
yukikaze napisał/a:
w silniku więcej niż 90 st. Celsjusza raczej nie ma

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: bywa więcej

oj bywa ;-)

rafał, wymieniasz, bo pogubiłeś czy już było wyniszczone?
 
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-29, 09:04   

Raviking napisał/a:
yukikaze napisał/a:
w silniku więcej niż 90 st. Celsjusza raczej nie ma

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: bywa więcej

Kurna toście mnie zastrzelili. Zamówiłem do skrzyni simering ciśnieniowy ale do 100 stopni .
Więc porad 1/4 cie, czy dać ten ciśnieniowy czy lepiej nie ciśnieniowy ale silikon do 210 stopni ?
Jakie jest ciśnienie oleju w naszych maszynkach ?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-12-29, 11:09   

yukikaze, ja wyżej opisywany o-ring kupiłem w motorista. Nie zwróciłem uwagi czy był silikonowy (wyglądał jak zwykły, a cena jest za nietypowe wymiary :roll: ).
Byłem teraz przeglądać części po remoncie i mam o-ring o zbliżonych wymiarach, zrobiony z czarnej gumy.
EDYT:
Jak by sprzedawca wiedział z jakiego materiału jest zrobiony uszczelniacz: http://www.sealingdevices...perature-ranges
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2012-12-29, 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
rafał
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-29, 11:26   

kmaj, nie było, pewnie ktoś zgubił
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-12-29, 11:45   

rafał napisał/a:
kmaj, nie było, pewnie ktoś zgubił

:shock: I jak rozrząd?

yukikaze napisał/a:
Jakie jest ciśnienie oleju w naszych maszynkach ?

Dziwne ze w naszych serwisówkach nie podają ciśnienia oleju. Znalazłem pompę podobna do naszych tylko, że z jedną sekcją. Ciśnienie oleju 4,4 Bar.
Źródło: http://hawkworks.net/manu...ice-information
 
 
     
rafał
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-29, 16:58   

cały sezon przeje 1/4 dziłem i nic się nie stało ;-)
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-29, 19:53   

Kmaj Ci dał do zrozumienia żebyś Bogu dziekował ;-)
 
     
rafał
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-30, 18:17   

http://translate.googleus...RlMNClDk1jZ6F3Q


niemiecka strona na temat pompy olejowej ( w razie jakby ktoś szukał )
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-02-22, 11:38   

Jak zakładacie pokrywę sprzęgła tzn. wkładacie tulejkę do pompy oleju i nieszczęsny o-ring na tulejkę czy tulejka w pompę oleju a o-ring w karter i przykręcacie dekiel?
Niby głupota mała a może być nieciekawie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15