Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
silnik z SLR, FX VIGOR, FMX do NX??
Autor Wiadomość
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-01-06, 21:05   

ale silnik Masz z vigora z innymi krzywkami na wałku
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-06, 21:59   

Dokładnie. Oznaczenie ma R2 ten co był w dominie R1.
 
 
     
track99 


Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 63
Skąd: Szczecin/FSW
Wysłany: 2013-01-06, 22:59   

looknijcie na to http://honda.de/fahrerhandbuecher/RD09Vigor.PDF
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-07, 04:36   

Czyli moce zależne są od modułu jak pisałem gdzieś wyżej oczywiście chodzi o vigor.
Mój silnik ma oznaczenie RD09E-42-------- jeszcze lilka cyferek nie pamiętam.
Dało by rade ustalić jaki to rok silnika po numerze track99

No i doopa.
Poczyściłem wszystkie połączenia konektorkowe, wtyczki, wymieniłem przewód wysokiego i faję.
Fakt zapalił na zimno od strzała ale na tym koniec.
Do prawie 4 tyś chodzi na wolnych ok a już powyżej nie ma szans.
Hałas się robi jak by w silniku śrubki wysypał i strzela z wydechu.
Ręce opadają.
Nadal obrotomierz na wolnych pokazuje max.
Kolejna refleksja slr i fx vigor mają inny moduł zapłonowy, czy to coś w moim przypadku zmienia?
bo wydaje mi się że dół poza może innym wałkiem to to samo a z bloku wychodzi tyle samo przewodów z takimi samymi wtyczkami.
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-07, 22:13   

Wojtekk zapal motóra, i jak będziesz przegazowywał podciągaj delikatnie ssanie, albo zaciągnij do końca i zobacz czy na ssaniu objaw taki sam..
Obrotomierz jest sterowany przez cewke z impulsatora, więc jak pokazuje jakieś dziwne rzeczy to narazie olej.. Lub przełóż impulsator ze swojego silnika..
To co opisujesz może mieś związek z przyspieszaniem/ opó 1/4 nianiem zapłonu
Impuls z wału liczy impulsaqtor... Ja bym przełożył..
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-08, 07:34   

Na ssaniu to samo.
Jak ciepły i podciągniesz ssanie to zalewa.
Silnik jeszcze nigdy nie był rozbierany więc na razie nie mogę go rozkręcać bo mam jeszcze 2 dni na zastanowienie.
Jak myślicie jeżeli do powiedzmy tych 4 tysi silnik chodzi jak pszczółka to chyba lepiej już innego nie szukać?
Będzie raczej sprawny?
Mam już różne myśli.
Jeszcze jedno obrotomierz pokazuje max tylko na wolnych.
od 2 tysi pokazuje normalnie.

EDYT 2013-01-08; 11:08 -

Byłem u gościa podzwonił po serwisach i chyba będzie lipa z tym silnikiem.
Prawdopodobnie inne mapy zapłonu ma vigor i nie będzie chodzić na moim module.
Tam jest moduł 21 pinowy.
Tylko teraz co zmienić u mnie czy koło magnesowe z dominatora do vigora czy instalacje z vigora do dominatora masakra jakaś.
Chyba za dużo roboty będzie.
Ide do pracy a w nocy założe ga 1/4 nik ten co był w silniku z vigora ale raczej marne szanse że to zadziała.

Posty scalono - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-01-08, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-01-08, 14:42   

kolo magnesowe to chyba nie bo impulsator jest po stronie sprzęgła, mozesz jeszcze jego zalozyc z domina

21pinowy moduł ? ciekawe
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-01-08, 16:34   

wojtekk napisał/a:
Prawdopodobnie inne mapy zapłonu ma vigor i nie będzie chodzić na moim module.
ciekawe,nie wierze :mrgreen:

wojtekk napisał/a:
założe ga 1/4 nik ten co był w silniku z vigora ale raczej marne szanse że to zadziała.
no i bedzie chodził a nie jakieś tam inne mapy zapłonu

Edit :
fucktycznie :shock: slr fx i fmx mają inne moduły i jeszcze TPSa w ga 1/4 niku (shit ;-) ) i tam jest 21 pin :shock:
Przeczytaj poniższy tekst i pooglądaj zdjęcia i bedzie działać :mrgreen:
http://www.xrv.org.uk/for...ne-no-more.html

trzeba zmienić rotor na wale,impulsator jest taki sam http://zsf-motorrad.de/product/58358
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-08, 18:05   

Raviking napisał/a:
trzeba zmienić rotor na wale

a nie mówiłem:)
Dobra.. byłem blisko:P
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-08, 18:23   

O kurewa kolego jeżeli tak to masz u mnie ładną butelkę.
Czytałem tłumaczenie translatorem więc więc tak sobie ale widać różnice.
Czyli wystarczy wymienić ten pierdolnik na taki z 1 zębem. Tak chciałem powiedzieć, że z impulsatora wychodzą 2 kabelki to pewnie taki sam.
Właśnie miałem pisać, że nie ga 1/4 nik bo jestem świeżo po wymianie na taki jak był i to samo.
Nie no już mam po nocy. Będzie mi się śniło rozdziewiczanie...................
silnika oczywiście :lol:
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-01-08, 18:33   

wojtekk, próbowałem dodzwonić się do Ciebie,żebyś ga 1/4 nika nie przekładał ale nie odbierasz :-P
Trybik zmienić to jakieś pół godziny do godziny max :mrgreen:

pierdolnik Masz w "starym" motorze ;-)
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-08, 19:33   

Oj kolego to masz zły numer.
Pierdolniki mam 2 bo 2 silniki no i 3 w fx

Alibaba mi zły nr podał ,już zmieniam

Już wiem co się stało podał ci mój numer z pracy a telefon miałem w domu.
Dzwoń na ten co podałem to mój prywatny.
Właśnie zobaczyłem i wiadomość głosową odebrałem. Wielkie dzięki jesteś lepszy niż serwis hondy nie powiem gdzie ale powiedzieli, że to o 10 lat nowsza i inna konstrukcja haha.
Kurka kolejna lipa bo uszczelki nie dostane od ręki więc pewnie na sobotę będzie moto gotowe.
Powiedzcie czy muszę spuszczać oliwę czy wystarczy moto na boku legnąć.
Zapodałem foto z mojego starego silnika dla potomnych.

EDYT po 58min

Dla kolegi madart zamieszczam zdjęcie dokładnie modułu vigora z którego mam silnik. No może 22 pinowy.
Ponoć po tym symbolu można określić jaką mocą dysponował z tego co widzę z postów kolegi track99

Posty scalono - kmaj

DSC01230.JPG
Plik ściągnięto 99 raz(y) 65,25 KB

DSC01403.JPG
Plik ściągnięto 85 raz(y) 100,13 KB

DSC01402.JPG
Plik ściągnięto 101 raz(y) 67,07 KB

Ostatnio zmieniony przez wojtekk 2013-01-08, 21:15, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-01-08, 19:52   

mozesz na boku spokojnie polozyc, uszczelke zaloz ta sama jak sie nie porwie i odpalaj :)
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-01-08, 20:21   

wojtekk, Będzie dobrze :mrgreen:
moto na bok i ściągaj pokrywe a uszczelke z gambitu spoko zrobisz jak ci stara się urwie ,w Nysie nie ma sklepu z częściami do traktorów ;-)
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-08, 21:14   

Są do motocykli i traktorów to kilka nawet dziś byłem i są takie zielone chyba się to zowie klingeryt.
Nadaje się to?
Najcieńsze chyba 0,6 i 0,8 jaką grubość kupić bo nie wytrzymam tyle czekać a starej nie chcę zakładać bo silnik fajniutki bez wycieków.
No pewnie wyciek się zacznie bo zdjąłem czapkę jak wałek oglądałem i rozrząd. Została stara ta metalowa.
Po aukcjach na allegro widzę, że to to samo gambit a klingeryt więc spokojnie jutro działam. Chyba brać tą 0,6 mm ?
Na jakich grubościach składacie i spaławiacie silniki pytam bo ten drugi może wskrzeszę to kupię na cały silnik od razu.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16