Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Spływanie oleju z ramy do silnika
Autor Wiadomość
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2014-05-05, 20:58   

adziad, racja przy spokojnej je 1/4 dzie nawet po 20 km nie widzę oleju , jak dam trochę w p. to mam troche po niżej max na bagnecie , ale zaraz po wyłączeniu silnika . Po 5 minutach oleju na bagnecie juz nie ma. Myślę że to zależy od tego w jakiej pozycji ustawią sie rotory pompy. I tak i inaczej jest dobrze, grunt że olej krąży w trakcie pracy. Nawet zauważyłem pewną prawidłowość , jak silnik jest mocno zagrzany duża ilość oleju w ramie sprzyja jego chłodzeniu jeśli jest chłodny olej pozostaje w dolnych partiach krążenia aby osiagnąć odpowiednią temp. pracy . Oczywiście mogę się mylić ale dla mnie jest to logiczne.
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2014-05-06, 20:00   

Konstrukcyjnie raczej chodziło o to aby olej z silnika poszedł do ramy jak najszybciej, bo wał robi z niego napowietrzną mieszaninę, która kiepsko odbiera ciepło i rozbija jego cząsteczki. Z drugiej strony silnik w NX dość szybko się rozgrzewa.
Teoria ze zużytymi rotorami jak najbardziej prawdopodobna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12