AAA to przeoczyłem w pośpiechu, że działał i przestał. Jak pomierzyłeś cewkę i fajkę, a na dodatek będzie iskra nawet mizerna na chińczyku, to się nie ma co zastanawiać trza dłubać moduł.
Rayzeer [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-09, 18:56
Dobra, już całkiem zgłupiałem. A więc, kumpel który początkowo zajmował się motorem stwierdził, że to moduł, gdyż na moim nie ma iskry a na chińskim jest ale zbyt mała by dała sobię radę w silniku. Akurat wczoraj wieczorem odebrałem starą świecę oraz cewke i przed rozpoczęciem regeneracji modułu postanowiłem, że jeszcze raz sprawdzę czy to aby na pewno moduł. Mam dwie cewki, i dwa moduły, podłączałem w każdej możliwej opcji i ani razu nie pojawiła się iskra ani na chińskim module ani na moim (nie mam pojęcia, moze to sprawa słabego akumulatora bo dawno nie był ładowany, chociaż mimo to i tak powinna być iskra). Dodam, że to nie sprawa cewki i instalacji, bo ostatnio wszystko mierzyłem i wszystko było w porządku. Czy to może być jebnięta świeca?
PS. jeśli będe brać nową, to mam patrzeć tylko na oznaczenie NGK R, czy dodatkowo na CR8EH 9?
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-09, 23:07
Rayzeer napisał/a:
jeśli będe brać nową, to mam patrzeć tylko na oznaczenie NGK R, czy dodatkowo na CR8EH 9?
CR8EH9 na to masz patrzeć!! to jest ciepłota i coś tam jeszze..
proponuje wsiąść z denso bo w tamtym roku wysypało od zaje..nia podróbek NGk , sam się napatoczyłem na kilka takich w sumie 4 sztuki, potem denso kupiłem i juz było ok heh.
a sposób z bateryjką fajny hehe nie spodziweał bym się że na bateryjce da rade , zawsze jak potrzebe miałem w instatacji motocykla sprawdzałem przez akumulator hehe ale bakteryjka hehe nie samowite heh
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum