założyłem 14 na przód, a tył mam 47. Z czwórki ze sprzęgła na koło;oo
Jankes [Usunięty]
Wysłany: 2014-11-28, 09:22
Ja mam 15/43 i jest super, jeżdżę po czarnym, czasami trochę po lasach, z tyłu opona 140/80, przy 4000 jedzie 100km/h, a spalanie niecałe 4l. Najlepsza prędkość przelotowa to ok. 120-130 i wcale nie męczy się na trasie przy niższych prędkościach jak by to wynikało z przełożenia, dodatkowo przyspieszenie do 100 jest naprawdę dobre, bo nie trzeba tak mieszać biegami.Polecam
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-11-28, 11:35
Jankes, przy takich zębatkach to moto moim zdaniem nie jedzie. Jak na czarnym to w 1 osobę OK ale miasto, ruszanie, jazda między autami na niskich obrotach to mordęga bo singiel szarpie przy niskich obrotach jeszcze z takimi jak napisałeś zębatkami. Ja kategorycznie nie polecam.
Jankes [Usunięty]
Wysłany: 2014-11-28, 11:49
Uwierz, że jeżdżę na takim przełożeniu od maja i jest git, na poprzednim 15/47 masakra na czarnym, nie szło za Africami nadążyć, a teraz luzik, jeśli chodzi o szarpanie to i tak zawsze szarpie poniżej 3000obr/min, wiec nie ma to różnicy jakie przełożenie założysz. Wcześniej myślałem o 15/44 ale chyba nie ma takiej do domina
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-11-28, 21:20
Jankes, ja miałem 15/45 i dla mnie był za słaby a w terenie biegi były za długie.
Teraz 14/45 i jest git ale myśle nad 15/47.
Ogólnie nie przekraczam 100 km/h ale do tej prędkości lubię dynamicznie zapitalać.
Jankes [Usunięty]
Wysłany: 2014-11-29, 14:39
Uwierz, że przy takim przełożeniu na 3 i 4 biegu masz radochę, Africa zostaje w tyle, inaczej później, sprawdzałem. A jeśli tylko do 100km/h jeździsz to przy 15/43 tylko 3 biegi Ci wystarczą. XRV 750 przy takim przełożeniu wymięka do 110km/h, dalej jest lepsza, na tym samym papciu z tyłu, bo średnica koła dużo robi przy Dominatorze, sprawdziłem,hihihihi
Miałem 15/47 ale teraz mam 14/47 i dopiero wiem ze jadę Mowa oczywiście o jeździe w terenie, na kostkach po asfalcie mi się nie podoba
Po asfalcie toczę się świniolotem z dwoma cylindrami i 160Nm
hej. mozecie powiedziec z doswiadczenia czy jest jakas roznica miedzy lancuchem oringowym a xringowym po zakuciu gdzies w zakladzie?
co powiecie o takim zestawie, jest w miare dobry czy szukac czegos innego, mocniejszego)?
http://allegro.pl/zestaw-...5098507956.html
zebatki 15/45
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum