Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Raviking
2011-02-18, 18:39
Zębatki
Autor Wiadomość
spider2you
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-07, 09:19   Zębatki

Na starym forum było, więc odświeżę.


Właśnie okazyjnie zakupiłem 2 koła do Dominisi, aby przekładać sobie na off i na asfalt i w tylnym kole nie ma zębatki (szkoda).
Moje pytanie? Co polecacie założyć na koło (tylko do off-u), ile zębów, jakiej szukać i ile to kurcze kosztuje?

P.S.
Znalazłem nową za 95 zł, więc mam jakiś pogląd (47 zębów)
Ostatnio zmieniony przez managa 2014-03-10, 14:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2011-02-07, 16:13   

15 x 47 to jest fabryczne przełożenie i w miarę dobre na teren i drogi , ja mam teraz 15x 45 i też śmigam w terenie cały czas mocy trochę mniej ale za to są dłuższe przełożenia i latam wyśmienicie tylko jeden problem wolniejsza [przecyzyjna ] jazda odbywa się na pół sprzęgle bo za szybko jedzie na 1 biegu
można dać 14 na przód lub 48 na tył i wtedy na pewno koło nam się będzie unosiło szybko w górę :lol:
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-02-07, 18:39   

już pisałem o Tym,na ten sezon chce założyć 50 na tył :mrgreen: zobaczymy jak to będzie latać
edit :dowiedziałem się dziś ,że cena 50Z oscyluje koło 100zł więc tragedii nie ma :mrgreen:
edit: juz se zamówiłem zembate :)
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-03-07, 18:18   

już jeeest u mnie :mrgreen: troche mniejsza od felgi z malucha :mrgreen:

DSC00569.JPG
Plik ściągnięto 239 raz(y) 1,94 MB

 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-03-07, 18:26   

Ja poluje na 14t i będzie 14/46 czyli to samo co 15/49 :)
Tylko wtedy już se bede musiał przyciąć łańcucha bo mam 110
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2011-04-20, 19:23   

mam 15/50

zaleta:
wstaje z gazu i ma bardzo duży przyrost mocy już od samego dołu

neutralnie:
biegi są krótsze i w momencie jest czerwone pole

wada:
w terenie, szczególnie na mokrym i błotnistym ciężko jest opanować tył bo jest tak wściekły że chce pogry 1/4 ć przednie koło :) znaczy motor stawia bokiem ( może to wina kiepskiego tylnego zawiasu)

niewiadoma:
nie wiem jaki wpływ ma to na Vmax bo nie próbowałem ( na 15/46 było 160km/h)
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-20, 19:28   

dla mnie krótsze biegi to plus, w końcu moge 2ki używać i czasem 3ki
co do v-max to ja powyzej 120 sie nie zapuszczałem, bardzo pływa przednia kostka wtedy, a o przecinaniu podwójnej ciągłej to nie wspominam..

na mokrym mam problem ze wstawaniem wogóle jako takim, bo nawet strzał ze sprzęgła powoduje dużą wyrwe w ziemi i mielenie tyłu. Za to na asfalcie nawet z 2 wstaje gazem :-D
 
     
jolo747
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-24, 20:36   

a macie jakiś patent na tani i dobry napęd, co polecacie, kupić na allegro za 320 zł komplet czy raczej wszystko osobno, jakiej firmy , ?

co do przełożenia to ja raczej wole na moc i na techniczną jazde , jest tyle biegów , trzeba ze wszystkich korzystać , w terenie najczęściej 2 bieg , trójka tylko przelotowo , choć zdarzało się lasem do 110 dojść , ale wtedy śmierć jedzie razem z tobą ,

na asfalcie 120 i zaczyna pływać na kostce,
Ostatnio zmieniony przez managa 2011-05-24, 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-05-25, 05:47   

Rav chyba lata na łańuchu SKF czy jakimś innym tanim i nie narzeka, tylko przednie zebatki wymienia :)
Ja mam DIDowskiego Xringa i też jest spoko. Smaruje TYLKO olejem a nie klejącym badziewiem w sprayu. Zębatki SunStar dają rade.
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-05-25, 20:48   

madart napisał/a:
Rav chyba lata na łańuchu SKF czy jakimś innym tanim i nie narzeka, tylko przednie zebatki wymienia :)
SKF to łożyska robi :mrgreen: łańcuch to SFR,zeszły sezon przelatałem,nie narzekam zębatki zdawcze dwie zmieniłem, no i smarowanie z automatu(HIPOLEM) po ciężkim łofie myje łańcuch naftą albo ropą :mrgreen: teraz mam RK ,musiałem kupić nowy bo mi SFR za krótki sie zrobił do 50 trybów z tyłu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:zębatki przednie JT
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2011-05-25, 21:28   

to ja się podłączę;) art, a czemu olej lepszy od tych w sprayu?;) może też tak zrobię...
a jeśli już SFR to xring czy oring?;) czy wsio ryba...
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-05-25, 22:20   

Bo z tego co widze, mój łańcuch smarowany olejem i myty naftą wciąż jest jak nowy, pracuje miekko, nie ma zatartych rolek. Łańcuch smarowany psikaczem zalepia się coraz bardziej i sztywnieje przez co potem jest tak sztywny że jest opór przy kręceniu kołem (a moze to dlatego ze nie myty tylko psikany?)
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-06-01, 18:24   

Michał napisał/a:
Prosze o opinie na temat liczby zabkow w przodzie i tyle - ile stosujecie i jak sie to sprawuje ?
Ja kupilem go na 15 z przodu - fabrycznie a tyl mial 45 :shock: Na 5 biegu nie mial mocy i v max ok 145, teraz wymienilem na 15 i 47 - na 5 biegu ciagnie znacznie lepiej, v max i spalanie podobnie jak przy poprzednim.


madart napisał/a:
chyba 45 i 47 z tyłu :-)
włochy origanlnie mają 15/46 japońce 15/47
ja mam 14/46 i biegi są krótsze, łatwiej staje na koło


Michał napisał/a:
sorki - poprawilem :oops:
napisz jak jest ze spalaniem i v max z takim przelozeniem ? na 5 biegu pewnie dochodzi do czerwonego pola bez problemu :)


madart napisał/a:
nie przekraczam 120 przy wyprzedzaniu bo przednie kostki się bujają :) na asfalcie do 80 jeżdze czyli niska piątka albo 60 na 4ce ;-)


managa napisał/a:
TUTAJ podobny temat


:evil: Ludzie ,czytajcie/przeglądajcie forum! szukajka nie działa?
 
 
     
saataan89
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-03, 12:08   

podepne sie pod temat
czy ktos z was mial zebatki firmy jr (nie mylic z jt;p) i czy watro je kupic czy ktos mial z nimi przykre badz mile doswiadczenia?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-06-03, 15:01   

Kubeko napisał/a:
mam15/50
wada:
w terenie, szczególnie na mokrym i błotnistym ciężko jest opanować tył bo jest tak wściekły że chce pogry 1/4 ć przednie koło :) znaczy motor stawia bokiem ( może to wina kiepskiego tylnego zawiasu)
i jeszcze jedno :przy nowej C02 na tyle,podniesiony P/T,po górkach trza latać z jajami na zbiorniku ;-) bo chce nakryć przodem :mrgreen:
ale jest zajebiście :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


saataan89 napisał/a:
zebatki firmy jr
nie spotkałem się z takowymi



cubiacus napisał/a:
a jeśli już SFR to xring czy oring?;) czy wsio ryba...
wsio ryba byle nie zapominać o smarowaniu i czyszczeniu
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 18