Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Raviking
2011-02-18, 18:39
Zębatki
Autor Wiadomość
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-05-09, 17:53   

MaciekTOS, możesz założyć 46 Z albo jak znajdziesz to może i nawet 45 Z
ja polatałem zeszły sezon na 15/50 :mrgreen: było ok ale było mi mało :mrgreen:
w zimie pogrzebałem w silniku i inaczej mam zestrojone przełożenie :mrgreen: i przy zestawie 15/50 przy 4 rpm było 80km/h ,wykurwww niesamowity :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: coś za coś :-P ,wczoraj założyłem 47 na tył :mrgreen: przy zmianach w silniku jest ok trasy żadnej nie robiłem jeszcze
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-09, 19:10   

Rav co masz na myśli inaczej zestrojone przełożenie?? Jest opcja zmiany przełożenia np. tylko 5 biegu??
15/50 to jest 3,333
14/47 to jest 3,357
Więc teoretycznie mam wolniejsze i do tego mniejsze tylne koło...
A przy 4rpm też jadę około 80-85...
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-05-09, 19:43   

skrzyni nie ruszałem :mrgreen:
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-09, 19:48   

No mów:D
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-05-09, 20:36   

nie powiem :mrgreen: tajemnica handlowa :mrgreen:
pisałem na szołboksie ,że wiem jak zrobić SM z NXa bez dynojetów


Maciek spróbuj 43Z http://allegro.pl/ir-zeba...2291593409.html
 
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2012-05-09, 21:57   

u mnie 15/45 i 100 km/h przy 4,200 obr chyba jutro sprawdzę bo licznik będę ustawiał :-P
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-10, 21:50   

zuczek 38 napisał/a:
u mnie 15/45 i 100 km/h przy 4,200 obr chyba jutro sprawdzę bo licznik będę ustawiał :-P


Oooo właśnie , to mi się podoba ;-)
 
     
Michał
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-21, 08:45   

mialem 15/45 i przy 4 tys obr bylo rowne 90, pozniej zalozylem 15/47 i przy 4 ok 88 teraz mam 15/48 i jest ok 87 wiec az tak duzego wplywu na predkosc nie ma. Zauwazylem przy zebatce 48 minimalnie nizsze spalanie. Moim zdaniem 100 km/h przy 4 tys to pod wiatr czy pod gorke juz nie uciagnie. Nastepne przelozenie planuje 14/46 bo nie ma to jak samemu sprawdzic rozne opcje :)
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-21, 10:24   

Ja teraz ma 14/49 i przy 4tys obr. na liczniku mam 85km/h biorąc pod uwagę moje przekłamanie licznika około 10% daje to zabujczą prędkość około76,5km/h :D:D
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-31, 19:25   

gdzies czytalem ze da sie przerobic przednia zebatke na 12z mam juz potrzebna zebatke i stara zebatke z dominatora dzieki koledze z forum wiec dawca i biorca jest tylko za cholere nie wiem jak to zmiescic z ta blaszka zabezpieczajaca zebatke przed spadaniem z walka zdawczego w tak malej srednicy jaka oferuje zebatka 12 z ... gdzies czttalem ze sie da
ktos tak robil? ... jakies sugestie?
jak pospawam nie wuwierce otworow jak wywierce i nagwintuje po spawaniu moze juz zgubic wymiar i nie dam rade wkercic srubek... ech
nie nie przyspawam zebatki do walka :)
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-01, 07:31   

Nie przesadzaj z tą 12, załuż kulturnie 13 bez zbędnych ceregieli:)
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-01, 16:49   

jak juz 12 kupilem i kolega z forum podarowal mi stara 15 to warto pokombinowac , zreszta mam zalozona 14 to nie bede zmienial na 1 zab mniejsza tylko
 
     
tomekz 


Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 340
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-02-22, 21:00   

Gdzie można kupic 13z do nx650 91r ?
 
 
     
Demolka 


Zabezpieczenie: 19283
Wiek: 101
Dołączyła: 26 Maj 2011
Posty: 386
Skąd: devil's den
Wysłany: 2014-03-02, 10:06   

tomekz, sprawdz na www.larsson.pl (szukaj wg moto - tylko zrob spacje miedzy modelem a pojemnoscią ;-) )

ja cały zeszły sezon jezdziłam na 14/49 ;-)
miało byc z tyłu 47 ale kolega z działu czesci sie omsknął i szczerze mowiac wcale nie mam mu tego za zle :lol: w sumie nie lubie półśrodków.
na kostkach i tak nie lubie przekraczac 110/h bo mnie boli jak znikają na czarnym.. przy 120/h bylo ok 5,5 tys
tak bylo przed odświeżeniem. na kolo zdarzalo sie poderwac i na 2, ale znikoma kompresja i stan ogolnego wyczerpania nieco ograniczaly Dewastatora. myslę, ze czort powstanie z popiołów juz niedlugo :evil: :mrgreen: oczywiscie na tych samych zębatkach.
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2014-03-02, 19:26   

W tej chwili mam 15 x47 idealnie na asfalt i lekki teren ale wożę ze sobą 14 i zakładam w razie potrzeby . W zeszłym sezonie zmieniałem 4 razy ( wymiana zębatki zdawczej trwa 10 min ) Na dojazd do miejsca zgrupowania na zębatce 15 nie zamęczysz silnika a prędkość ok 90 -100 . Na miejscu zawsze znajdziesz chwilę na zmianę na 14 lub13 i masz pełen komfort jazdy w terenie. Dla trwałości łańcucha chyba nie ma znaczenia , może tyle że je 1/4 dzisz na mniej spracowanej zębatce.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14