Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Projekt XLR czyli tania zabawka w teren
Autor Wiadomość
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-09-15, 09:55   Projekt XLR czyli tania zabawka w teren

Zacznę od tego że jednak kocham dominatora i się go nie pozbędę :-D

ale że ciężkia krowa to szukam taniej zabawki w teren, do zabawy, najlepiej z homo i niewyżyłowanym oszczędnym silnikiem (taki jest w dominiku :-P

myślałem o xlr-kach, 125 lub 250, tylko pytanie czy da się je podrasować pod kątem zawieszenia? i czy je znacie co sądzicie?
są 4T, lekkie, silniczki spokojne w eksploatacji (mniejsza szansa na zajeżdżony niż xr), dłuższy serwis, honda :-D
tylko właśnie zawias pewnie słaby
aha, nie chodzi o profesjonalny sprzęt (taki ma Madart hehe :-D tylko tanią zabawkę, tylko aby dawała fun

pomysły ??? chyba że coś innego znacie
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2012-09-15, 17:53   

chorowałem na to samo od marca, parę miesięcy upłynęło i homologacja z tanim nie idą w parze zdecydowanie. Z moich badań rynku wynika, że sprzęty które oferują wszystko to, co brakuje w naszych dominikach:
XR 400 zarejestrowane zaczynały się od 7000 i należą do rzadkości
XR 650R z 2003 zarejestrowana 8300
XR 600R z 1990 po przebudowie w 2010 6000
suzuki DR-Z 400e zarejestrowane od 6000
CRF 450 ciężko dostać poniżej 7000, a zarejestrowaną widziałem tylko jedną za 13000 :-)

najtaniej wyhodzą Husqvarny zarejestrowane i choć sam kupiłem huśkę 510TE z 1990, to nie polecam (ale fanu do potęgi :-D ) bo do takiego motoru bez problemu znajdziesz tylko klocki hamulcowe.

Jeżeli chodzi o sztuki bez homologacji na przykład CR250 w 2T już od 4000 można znale 1/4 ć lub jakieś Husabergi. Yamah nawet nie wąchałem bo jak mi kolega zareklamował YZF 426 4T wymiana tłoka co sezon bo jak nie wymienisz to staje dęba i koszty w tysiącach jakbyś w dieslu paska rozrządu nie wymienił.....

tak więc życzę udanych łowów, może trafisz jakąś okazje, ale to na ogół jest kwestią chwili.
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2012-09-17, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-09-15, 21:06   

hondzinki zawsze bedą kulały pod względem zawieszenia, a to co wydasz na przeróbke lepiej dolozyc i inwestnąć w normalną wyczynówkę
ostatnio zrobiłem YZ250 z 98r i silnik jest dość jeszcze prosty i raczej młotkoodporny
z wszystkich wyczynowek 2t wyjdą taniej na remoncie niz 4t bo tam tlok i cylinder to tylko szpic gory lodowej
domina by mozna bylo zamienic na husqe te610, to taki odpowiednik z lepszą zawiechą ;-)
tanie zabawki to zużywane dt125 dr350
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-09-17, 17:21   

ehh, nie ma kompromisów :D
2T raczej nie, bo nie lubię :D i paliwożerne a to ma być zabawka z dojazdem
zobaczymy czy te XL gdzieś znajdę fajne, tylko poczytam na forach jak tę zawiechę stuningować (pewnie od XR, ale to też trochę grosza)

dam znać co z poszukiwaniami
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-17, 21:01   

Ej właśnie a DR 350 za mało ? Też jakoś nie przepadam za dzwiękiem 2T jakoś nie przypada mi do gustu , może nie ma tego jebnięcia z dołu i to dlatego tak :lol:
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-20, 20:48   

jest spoko tylko czy jest tam lepsza glowica niz w dr 600 czy 650? bo tamte dosyc slabe sa :) mnie pekla
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-09-24, 20:43   

Od Xr to może być główka ramy za mała. Jak byś potrzebował jakiś wymiarów to dawaj znać to Ci pomierzę, bo na forach to chyba ciężko będzie coś dokładniejszego o xrkach znale 1/4 ć.
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-09-28, 12:45   

wznawiam trochę;) a co wiecie o klrkach lub klxach 250? wydają się również trafionym pomysłem i ddość niedrogo stoją :-P
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-09-28, 22:21   

:mrgreen:
http://moto.allegro.pl/ka...2648948112.html
:mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-10-03, 17:24   

ok, projekt chyba na finiszu - ogladam niedługo xl250r, dr 350 oraz tt350 i powiem co wygrało :-P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13