Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Większa moc - mniejsza dysza główna?
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-21, 08:38   

tomekz, zamówienie poszło. Jutro będą dysze a do końca tygodnia je zamontuje.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-22, 16:19   

Bardzo nie wiele trzeba rozwiercic te dwa otwory,zaledwie 0,4 mm.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-23, 09:48   

a tak przy okazji do czego służy plastik nałożony na dyszę wolnych obrotów w komorze pływakowej?http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/images/14069988-L.jpg
W czym pomaga a w czym przeszkadza :D?
 
 
     
tomekz 


Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 340
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-04-23, 11:18   

Nie wiem po co to jest ale przy ostatnim grzebaniu wywaliłem ten plastik. Teraz w gaźniku więcej paliwa się mieści ;-)
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-23, 12:02   

Moje dysze właśnie doszły. Kiedy zamontuję to nie wiem. Za mało coś czasu.
Co do tego plastiku to ja bym zostawił. No chyba że coś ogranicza.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-27, 21:33   

A więc dokonałem tych modyfikacjI w gaźniku na duszach 55/160, śruba regulacji na dwa obroty zakręcona,i póki co powiem szczerze dupy nie urywa, niby zrżezrywnaest, ale na ten POWER muszę jak by chwilę poczekać,a szarpać dalej szarpie tak samo,i zdecydowanie nie toleruje przyspieszania np.na drugim biegu z 2000 obr.musiał by się ktoś przejechać i ocenić.
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-04-27, 22:00   

Artek, 2000 obr. to nie jazda na dominie , dopiero od 2500 - 3000 można startować , po niżej tych obrotów każdy domin będzie szarpał.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-28, 06:20   

Artek, chyba nie oczekiwałeś, że po tych zmianach będzie dupę urywało. Może się deczko poprawić ale bez przesady.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-28, 08:16   

wojtekk, Alibaba, wiem,i niczego się nie spodziewałem,tylko koledzy którzy to zrobili mówili że bedzie trochę lepiej,moto jest zrywne,ale wydajem mi się że na ten full power muszę chwilkę poczekać,może powinienem jednak włożyć dyszę 157?Adam musić się nią przejechać i zobaczyć jak ten silnik działa i czy dostaje pełną moc w tedy kiedy powinien,Wojtek ty też mógłbys się nią przejechać :),Ciężko mi ocenić czy jest lepiej,bo power ma,muszę ją jeszcze stestować!na asfalcie zapyla,ale muszę jeszcze zobaczyć na szuterku rwie.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-28, 08:20   

Artek, nie no jak tam expertem nie jestem i jeszcze u siebie nie modziłem. To ty musisz być zadowolony. Zawsze możesz zmienić na to co było jak nie odczuwasz różnicy. Każdy motor jest inny i to ty musisz to czuć.
 
 
     
tomekz 


Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 340
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-04-28, 08:23   

U mnie przy zębatkach 14/47 na 2 biegu przy 2 tys nie szarpie. Jadę te 2tys na dwójce odwijam szybko i przednie koło traci przyczepność ;-)
Po modyfikacji nie ma może efektu WOW ale poprawa jest odczuwalna. Nawet jak jest to tylko w głowie to i tak warto :-) hehe
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-28, 09:21   

Kurna tomekz, to ty masz jakiś nie samowicie mocny sprzęt,moja też zasuwa,ale na koło nie idzie i szarpie na dwójce,ja nie mogę zejśc na drugim biegu do 2000obr a przełożenie mam to samo.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-28, 09:57   

Artek, musi iść w górę zwłaszcza przy takim przełożeniu 14/47 to fruwa. u mnie 14/45 bez przerabiania gaźnika przednie podnosi z 2 biegu.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-28, 11:12   

Momencik, oryginalnie jest 15/47? To ja mam oryginał, przełożeń nie zmieniłem,a na koło i tak nie potrafię jej postawić, nawet oderwać koło trochę, Alibaba postawił ją kiedyś.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-28, 11:45   

Oryginalnie zawsze było 15 z przodu. Tył to różnie w najstarszych 45 później 47 a w nowszych 46.
Zamontuj do przodu 14 to wiele się zmieni w kwestii oddawania mocy na plus ale jak śmigasz trasy to zostaw 15.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12