Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
tajemnicza DZIURA w obrotach
Autor Wiadomość
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-07-19, 15:23   

MaciekTOS napisał/a:
Fakt od kupna nie wymieniałem 1,5 roku
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
w zeszłym sezonie,po trzech miechach zapchałem :mrgreen:
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-19, 22:04   

To by było piękne jak by to była wina tego :lol: , wyjąłem dzisiaj postukałem trochę wyleciało kurzu jak z dywanu :mrgreen: przejechałem się i objawy jak by hmm a 65 % się zmniejszyły założe nowy i będzie okej ?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-07-20, 15:30   

calkiem mozliwe
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-21, 18:39   

PROBLEM DZIURY ZOSTAŁ ROZWIĄZANY - WINNA BYŁA ZBYT DUŻA DYSZA GŁÓWNA, NIEDOSTOSOWANA DO AUTORSKIEGO WAŁKA WYKONANEGO PRZEZ ?WIĄTKA. TEMAT MOŻNA UZNAĆ ZA ZAMKNIĘTY.
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-21, 22:34   

Czekaj czekaj kierowniku ;-) U mnie problem też rozwiązany dzięki szanownemu gronu tutaj ;-) Zapchany filtr powietrza , przedmuchałem stary problem trochę ustąpił założyłem dzisiaj nowy , jak ręką odjął :mrgreen:
Dzięki
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-07-23, 10:05   

?wietnie Panowie!!!

Szczególne gratulacje za dociekliwość i upór dla Cezarego.


I mam też Cezary pytanie. Jak kupowałeś dysze? szedłeś do sklepu i mówiłeś do jakiego ga 1/4 nika (motóru) czy do wszystkich keihinów są znormalizowane? Bo to jedyne co mnie na przyszłość zastanawia
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-23, 10:19   

I mam też Cezary pytanie. Jak kupowałeś dysze? szedłeś do sklepu i mówiłeś do jakiego ga 1/4 nika (motóru) czy do wszystkich keihinów są znormalizowane? Bo to jedyne co mnie na przyszłość zastanawia[/quote]

Zabrzmi może smiesznie ale ja kiedyś walczyłem z dyszami z DRce 250 i pasowały od migomatu Bester Mag power mp 1800 te z pistoletu...10 takich dysz kosztuje 15zł mają otworki 0,6mm do tego wiertełka (nie pamiętam gdzie kupione) 0,7 , 0,8 , 0,9 , 1 , 1,1 itd....
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-23, 15:15   

Keihein ma kilka rodzajów dysz, ale w sumie niewiele, wsystkie można obejrzeć na jednej stronie:
http://www.carbparts.com/...in_jet_list.htm

A kupić można w Larsonie:
http://www.carbparts.com/...in_jet_list.htm

Małe sklepy motocyklowe sprowadzają części również ze sklepów internetowych, ja się w takim właśnie zaopatrywałem. Wysyłałem maila z konkretnym linkiem i ppo paru dniach odbieralem dysze ze sklepu - wychodziło znacznie taniej niż z indywidualną wysyłką.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-09-24, 21:30   

Podłączę się do tematu aby nie zakładać nowego.

Wymieniłem wałek rozrządu w swojej CB 450N, na taki z krzywkami 37mm zamiast 34mm (44KM zamiast 27KM), oryginalny nowy hondowski (z zapasów pewnego helmuta). Zmieniłem dyszę główną z 105 na 120 w obu ga 1/4 nikach. Dysze wolnych obr. zostały te same bo mieszankę można podregulować śrubkami od ustalania mieszanki

No i teraz co następuje:
Motór przeszedł na jasną stronę mocy. Jak wcześniej jechał z górki 145km/h tak teraz wyprzedzanie przy 160km/h w dwie osoby nie stanowi problemu. Nie sprawdzałem ile pojedzie na maxa (jeszcze).

Ale.... jak wcześniej paliło toto 6l wachy przy tempie przelotowym 120km/h tak teraz zamyka się w 7,5 l. No i mi te wartości jak na motór o pojemności 450cm3 wydają się jakieś kosmiczne.

Co może być nie tak-> mam totalnie puste wydechy (całkowicie). Moto kupiłem z zaślepkami ta tłumikach, ale poprzedni właściciel je 1/4 dził rekreacyjnie, a jak ja zacząłem odkręcać trochę bardziej to mi te zaślepki wypluło i zgubiło.

Pytanie.. czy ktoś robił testy pomiędzy motórem z całkowicie pustymi wydechami a fabrycznymi? jak jest ze spalaniem. Według danych z netu powinno to palić przy tym samym wałku i dyszach ale fabrycznym wydechu około 5l/100km. Dodam, że świece mam kawa z mlekiem idealne i nie ma mowy o waleniu paliwem w wydech, zalewaniu.

Myślicie, że muszę poszukać oryginalnych pełnych wydechów?????
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-24, 21:41   

adziad napisał/a:
Pytanie.. czy ktoś robił testy pomiędzy motórem z całkowicie pustymi wydechami a fabrycznymi? jak jest ze spalaniem.


Ja przed wywaleniem wydechu miałem spalanie w trasie około 4,5l ( już z dynojetem, dysza główna 155) Po całkowitym usunięciu tego zbędnego elementu w trasie przy 4-5tys. obr. spalił mi 5,5l na 160km... co daje jakieś 3,5l na stówke..


Aha, ale jak przez chwilę je 1/4 dziłem z dyszą 160 (w komplecie były dysze 150 , 155 , 160)
świeca też książkowa ala za 50złotali robiłem sto km..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13