od lewej:
-elektrozawór,
-trzymaki przewodów z taśmą dwustronną,
-sterownik czasu otwarcia i częstotliwości otwarcia elektrozaworu(minimalny czas otwarcia/
max częstotliwość np.8min) można zastosować przeka 1/4 nik wycieraczek/ponoć od VW golfa jest ok,
-igły jako końcówki ale jesli sklepiesz końcówke przewodu hamulcowego też da rade
pojemnik po jakimś specyfiku kosmetycznym jako zbiornik oleju ;)
w wersji alfa była igła ale potem sklepałem przewód hamulcowy,który leciutko "ociera" o zębatke
tyle wersji ilu konstruktorów
ja mialem elektrozawor od gazu lpg, do tego cienka igla i bylo 2krople/minute czyli ok
zawor podpiety pod postojowki
uklad musi byc szczelny zeby olej po zamkniecu zaworu sam nie kapał
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-06-25, 22:35
oki, to już nawet bardziej niż ogólnu pogląd mam ;)
a jest szansa na mechaniczne ustrojstwo, bez elektryki (nie lubię, nie lubię;) - przy odpowiednio małej dziurze powinno chyba wolniuśko skapywać, da się ?:P
Siemka:)krótko i na temat polecam zbiornik płynu hamulcowego od URSUS C-360 kwaratowy pojemność ok 250 ml wymiary dł 8cm wys 5,5cm koszt 5,50 zł. .pozdrawiam
Radekmoto3, taki jak w tym temacie -> Olejarka (proszę tam pisać ogólnie o olejarce )
Też go mam, ale jeszcze nie wymyśliłam, gdzie go umieścić, żeby było ładnie, podręcznie i nie kolidowało z niczym
kmaj - mógłbyś przenieść te dwa posty do w/w tematu? Bo znowu zapomniałam, jak to się robi Już się robi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum