Wysłany: 2012-04-05, 15:10 Dławienie przy górnej granicy obrotów.
Witam. Otoż problem jest następujący Jadąc na piątym biegu przy predkości około 100 -120 km/h chcąc nagle dodać gazu i wyprzedzić samochód to zaczyna go dusić , przerywać jakby nie dostawał paliwa. Na pozostałych biegach jest podobnie ale nie aż tak odczuwalne bo nie wykorzystuje do oporu tych biegów.
Sprawdzilem kranik i bak czy nie podchodzą tam jakieś paprochy (wyczyściłem i przedmuchałem) ,wyjąłem ga 1/4 nik rozebrałem na części - wyczyściłem i nadal nic . Zacząłem bawić się śrubą regulacji mieszanki ale też to chyba nic nie daje...
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-04-05, 16:34
wyczyść dokładnie ga 1/4 nik ,ewidentnie mało paliwa?
slawi2006 [Usunięty]
Wysłany: 2012-04-05, 18:09
Ga 1/4 nik już czyściłem pomimo tego że nie byl wcale zasyfiony w środku. Zuważyłem jedną sprawe . Po wykręcieniu świecy i gdy kabel z cewki leży oparty o cylinder to z miejsca gdzie wciśnięty jest kabel w cewce wyskakuje iskra w kierunku ramy ..Przebicie ewidentne..Poruszałem tam w tym miejscu i przebicie ,że tak powiem znikło . Może to być przyczyna przerywania na wysokich obrotach ????? i jaki kabel wysokiego napięcia zastosować? Czy to wina cewki ??
Temat można zakończyć. Winowajcą okazał się przewód wysokiego napięcia chyba że ewentualnie świeca którą razem z nim wymieniłem .Teraz ciągnie na 5 do końca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum