Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-04-07, 15:18
halny napisał/a:
no mnie tez w jezdzie nie przeszkadza... no ale lubie jak wszystko gra jak ma grac:)
w rzędowej czwórce silnik pracuje równiutko
gozdek [Usunięty]
Wysłany: 2012-04-07, 15:35
halny, klejenie raczej nie pomaga bo jak dasz po garach to taki silikon nie ma szans, przerabialem to...już lepiej sciśnij króciec opaską albo rozglądnij sie za sprawnym...mi tez falował a nawet gasł i klejenie nie pomagała, dopiero wymiana rozwiązała sprawe, szukaj używanych bo nowe mają fajne ceny :)
Halny czepiasz się ładnie pracującego silnika odpuść mu , a co do króćca kosztuje w motoriście 200 PLN do załatwienia w 3 dni
halny [Usunięty]
Wysłany: 2012-04-07, 21:24
gondek masz racje, sylikon pusci, ale mastik nie:) w robocie go uzywalem do wszystkiego (kleil nawet betony po kilkaset kg!!!) no przyznam ze moj motor cwany, chyba wiedzial ze kameruje wiec ladnie pracowal....:) zobacze jak go nagrzeje! moze macie racje, zbyt krytycznym okiem patrze na niego, ale wiecie, wszystko musi byc w 100%:) a dzisiaj jeszcz zauwazylem cos - jak zapale motor zimny, i od razu wskakuje i jade, przymam na 3 tys obrotach to lekko szarpie... bardzo delikatnie jakby przerywalem, ale po 500m juz jest ok.... dobra przesadzilem:) nie bede sie czepial takich szczegolow w 22 letnim moto:) wesolego jajka koledzy!!!
tristan [Usunięty]
Wysłany: 2012-04-12, 12:51
wg mnie mocno hiperbolizujesz
Adison [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-11, 23:05
U nie falowanie obrotów pojawiło sie gdy wydmuchało oring na krućcu . Włożyłem nowy i jest OK.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum