pytanko światopoglądowe, czy to normalne że po starcie, na minimalnych obrotach, kolektory nagrzewają się do czeroności na odcinku, 40 i 60 cm, czy może mam coś z zapłonem ?
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-12-10, 16:42, w całości zmieniany 1 raz
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-05, 15:28
oglądnij filmik do końca
niedawno też tak miałem ... po dziesięciominutowym myciu "kerczerem"
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-05, 17:20
i wszystko jasne, wielkie dzięki...
ja mam tak zawsze :/ za 2 tyg za czyszczenie ga 1/4 nika i przegląd filtra powietrza się biorę wiec możne to jakoś pomoże, przy okazji oblookam czy może tam jest przydławiony, muszę się jeszcze w schemat ga 1/4 nika zaopatrzyć
żółf [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-05, 17:30
Zbyt uboga mieszanka. Możliwe że bierze lewe powietrze
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-05, 17:56
żółf napisał/a:
Zbyt uboga mieszanka. Możliwe że bierze lewe powietrze
Na pewno wpływ ma również nieszczelny króciec , u mnie kolektory nagrzewały się podobnie,a po wymianie króćca i regulacji ga 1/4 nika ten efekt ustąpił.
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-11, 09:52
zaczne od filtra powierza ( czyszczenie, ewentualnie wymiana 50 PLN nowy ) , pó 1/4 niej będę chciał wymontować ga 1/4 nik ale obawiam się że mogę go nie złożyć :D króćce też sprawdzę,
rzucę okiem na dysze, może to one ograniczają moc, moc której niedobór niedawno poczułem :/
Radox [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-12, 16:36
u mnie to samo dziś odpaliłem w garażu motocykl, pochodził na ssaniu, wskoczył na obroty, patrzę niżej na kolanka a one aż purpurowe zacznę od filtra, ale wczoraj tankowałem a takiej niepewnej stacji paliw, może być paliwo też kiepskie.
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-04, 14:24
zakupiłem filtr powietrza ( 46PLN) a problem pozostał, co więcej, na filtrze ślady oleju, niewiele ale zawsze, podejrzenie padło na pierścienie, narazie nic z tym nie robie, sprawdzam olej i jazda, obaczy sie po tysku czy filtr olejem opluwa
U mnie się tak nigdy nie działo, ale całkiem przypadkowo znalazłem na ADVRIDER taką oto wypowied 1/4 :
"Glowing header is totally normal. I have 9 bikes and all but the two strokes will glow."
Czyli że świecące kolanka to całkiem normalna sprawa. Gość ma 9 motórów i wszystkie 4rosuwy tak mu świecą.
Inni też piszą że dzieje tak się jak dłużej pochodzi na jałowych obrotach bez chłodzenia i jest to również jak najbardziej zwyczajne zachowanie.
Zawory masz poprawnie wyregulowane?
Co do oleju w filtrze, to jeżeli nie paprze świecy olejem to raczej nie ma co zwalać na pierścienie i przedostawanie się oleju do komory spalania. A nie nalewasz za dużo oleju do ramy? Może odmą wypluwa do filtra?
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-08, 10:49
no właśnie podejrzewam że przez odme, olej zawsze w odpowiedniej ilości a i świeca niedawno zmieniona nie nosi śladu oleju
generalnie nie ma się czym przejmować, pali od strzału, oleju nie bierze nie dymi, serducho zdrowe jak dzwon, myślę nawet że ograniczenie mocy działa bardzo na plus w tym moto :)
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-08, 19:23
zigson napisał/a:
myślę nawet że ograniczenie mocy działa bardzo na plus w tym moto :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum