Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Króciec ga 1/4 nika
Autor Wiadomość
żółf
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-24, 22:52   

Cytat:
W trakcie składania ga 1/4 nika skrzywiłem igliczkę śrubki składu mieszanki ,bo wypadła uszczelka z podkładką w trakcie wkrecania,wyprostowałem igliczke idałem nowy oring - pytanie: czy skrzywiona iglica składu mieszanki może dawać takie objawy.


A jak myślisz :) oczywiście, że to to, nic innego, śruba regulacji składu mieszanki odpowiada za 90% mieszanki paliwowo powietrznej na wolnych obrotach, więc masz odpowied 1/4 , najlepiej nabyć nową, albo najpierw od kogoś pożyczyć i sprawdzić jak będzie działać
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2011-11-25, 20:03   

No to już mam odpowied 1/4 , właśnie zamówiłem nową , jedyne 60,00 ze spręzynka i uszczelkami, rzeczywiście na wolnych pracuje jak traktor ,nawet ssanie nie chce działać, ale wchodzi pieknie na obroty i nie przerywa i wkręca się bez zajakniecia. Więc chyba jest przycZyna , tylko szkoda że 3 raz bedę go wyjmował,ale teraz to przyjemność. Pilot bo w serwisówce tak sie nazywa ta śrubka miała skrzywioną igliczkę na oko prostowałem ,wydawało sie że jest prosta ale widać że nie za bardzo. Dzieki za info troche mnie uspokoiłeś
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2011-11-25, 20:06   

Jeszcze jedno, czy może to mieć wpływ na częściowy brak ssania
 
 
     
żółf
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-26, 00:01   

Nie musisz wykręcać do tego ga 1/4 nika. Jak zachowuje się na ssaniu?
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2011-11-26, 07:57   

Na ssaniu nie wchodzi na obroty, owszem dzieki ssaniu zapala ale zaraz muszę wyłączać bo go dławi. podniosłem wolne obroty i pracuje ale inaczej .
 
 
     
żółf
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-26, 14:29   

Spróbuj przysłonić ręką wlot powietrza, jak wtedy wchodzi na obroty? Bo jeżeli śruba jest zgięta to albo blokuje przepływ paliwa, albo daje za dużo. Myślę, że najpierw należałoby zamontować nową, a potem bawić się w regulację.
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2011-11-27, 16:44   

Jutro będę miał tą śrubkę , po wymianie króćca i tak lepiej zapala i pracuje nawet przy 1000 obrotów tylko inaczej ,oczywiście jak wolne podkręciłem śrubką na przegubie elastycznym, ale wyra 1/4 nie widać że dostaje za mało paliwa na wolnych. Mam tylko nadzieje że nie zdeformowałem kanału w który wkręcamy pilot.
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2011-11-29, 20:26   

Sprawa wyjaśniona ; wszystkie opisane wyżej objawy były spowodowane nieodpowiednim montażem membrany podciśnienia (została odwrócona ośką w stronę dekielka) Po złożeniu i zamontowaniu ga 1/4 nika wszystkie objawy ustapiły. Po regulacji na ciepłym pracuje jak zegarek nawet nie gaśnie po obniżeniu obrotów do 1000 ,oczywiście w tej chwili mam ustawione 1500
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12