Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Hannibal- problem z nx
Autor Wiadomość
Hannibal
[Usunięty]

  Wysłany: 2011-10-29, 14:37   Hannibal- problem z nx

Witam

Poniżej macie linki z kiepskiej jakości filmikiem i zdjęciami, ale może ktoś coś wypatrzy.

zdjęcia zębatki rozrządu po ustawieniu wału do regulacji zaworów...( literka T ) widać że zębatka jest minimalnie obrócona względem poziomu głowicy...czy jest takie ustawienie w granicy tolerancji ??

https://picasaweb.google.com/100538925385465224700/Nx650

filmik łańcucha rozrządu po zdjęciu pokrywy sprzęgła, łańcuch jest moim zdaniem zbyt napięty aby łańcuch przeskoczył o 1 ząbek...

http://www.youtube.com/watch?v=sYElL4sgwVE

dodam że po założeniu pokrywy zaworów okazało się że zawory nie mają praktycznie luzu oprócz jednego...
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-10-29, 14:58   

walek równa sie tylko jak napinacza nie ma :) po jego zalozeniu jest minimalnie przekrzywione tak jak u ciebie
ja tez po zalozeniu nie mialem wogole luzow wiec wszystko jest ok
masz takie slady na popychaczach podobne do mnie :)

trza rozbierac dalej, obejrzyj glowice i sworzen tloka
 
     
Hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-29, 15:00   

obecny vicemistrz SM w polsce Marcin powiedział nie widząc motocykla że to korba wału i znając życie pewnie tak jest bo to najbardziej kosztowna naprawa...

zastanawia mnie jeszcze to że skoro zawory nie miały luzu to mogły uderzać w tłok ??
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-29, 15:45   

raczej tłok o zawory ... korba luzów "nabrała" itd ;)
 
     
Hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-29, 15:46   

wart wiesz ze kiedyś jak ktoś przynosił złe wieści to był stracony ??
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-10-29, 15:46   

zawory nie mialy luzów bo od nowa pokrywke przykręciłeś i dlatego
 
     
Hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-29, 15:52   

no własnie tez tak przypuszczałem...tym bardziej że były regulowane jakiś miesiąc temu... madart tylko sie nie zawijaj z forum jak kupisz pomaranczke bo i tak Cie znajdę :PP
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-29, 17:12   

Hhhanniballl napisał/a:
wart wiesz ze kiedyś jak ktoś przynosił złe wieści to był stracony ??


a ja tak ładnie i grzecznie kiedyś napisałem w sb - peszek :mrgreen:
 
     
Tezla
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-29, 20:35   

Hhhanniballl napisał/a:
zdjęcia zębatki rozrządu po ustawieniu wału do regulacji zaworów...( literka T ) widać że zębatka jest minimalnie obrócona względem poziomu głowicy...czy jest takie ustawienie w granicy tolerancji ??
Wskazuje na wyciągnięty łańcuszek to jeszcze nie jest przeskoczony rozrząd. W XL600R miałem jeszcze bardziej rozjechane znaki (tak z 1cm od głowicy) i rozrządu nie było słychać.

Łańcuch powinien być napięty jak struna.

madart napisał/a:
walek równa sie tylko jak napinacza nie ma :) po jego zalozeniu jest minimalnie przekrzywione tak jak u ciebie
Jak kiedyś zakładałem nowy łańcuch to wtedy było idealnie równo z głowicą.

Jeśli jest luz na łożysku korbowodowym to stuka przy przy obciążeniu silnika szczególnie na niższych obrotach, główka korbowodu będzie stukać cały czas.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12