Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik nisko się kręci
Autor Wiadomość
Fajas123 


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 25
Dołączył: 26 Paź 2023
Posty: 4
  Wysłany: 2023-10-26, 20:52   Silnik nisko się kręci

Witam mam problem z silnikiem od dominatora (siedzi w ramie xr 600) , mianowicie sprzęt osiąga obroty około (że słuchu ) 5-6 tys i dalej nie chce się wkręcać (następuje tak jakby odcięcie ) . Mam wstawionego chińskiego fcr 42 na tym jak i na oryginalnym gaźniku jest to samo . Jeśli chodzi o moduł mam wszystko zrobione jak w tym poradniku http://hondadominator.pl/...8a76141d0ba885. Motocykl kupiłem z tą wadą na początku myślałem że to wina modułu (przerobiłem zgodnie z poradnikiem ), później zmieniłem gaźnik ale ciągle jest to samo . Moto ogólnie jeździ ładnie odpala , czasami kicha w filtr przy gwałtownym dodaniu gazu do końca na wolnych obrotach. Dodam jeszcze że ma dużo mocy na dole ale przy około 5tys słabnie i zaraz następuje te jakby odcięcie. Słyszeliście może kiedyś o takich anomaliach ? Szukałem po tematach ale takiej sytuacji nie znalazłem . Wszystkim z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
 
     
misiakw 
NX250 '92


Zabezpieczenie: 92364
Dołączył: 08 Sie 2023
Posty: 2
Wysłany: 2023-11-14, 13:07   

nie ma jakiegoś bloku na dopływie paliwa albo powietrza? bo może puki obroty niewielkie to zdąrzyć zebrać wszystkiego do zapłonu i działa ok, a jak kwręcasz wyżes to brakuje czegoś?
 
     
Fajas123 


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 25
Dołączył: 26 Paź 2023
Posty: 4
Wysłany: 2023-11-17, 09:36   

Sprawdzałem ten gaźnik na motocyklu kolegi chodzi bardzo dobrze. Próbowałem bez filtra efekt ciągle taki sam . Paliwo leci przez wężyk od zbiornika jak wściekłe. Obecnie silnik wyjolem z ramy sprawdziłem rozrząd i okazało sie że był dobrze ustawiony ale łańcuszek był strasznie wyciągnięty ,wymienię łańcuszek i kilka innych rzeczy przy okazji poskładam i dam znać czy coś się zmieniło.
 
     
Fajas123 


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 25
Dołączył: 26 Paź 2023
Posty: 4
Wysłany: 2024-05-18, 07:01   

Problem rozwiązany okazało się sie wszystkiemu winny był moduł zapłonowy , podczas przeróbki na chiński moduł trzeba brać dokładnie taki jak jest napisane w poradni bez żadnych kropek przecinków itp. Poprzedni miał dopisaną kropkę na końcu, myślałem że to błąd w opisie albo cos takiego lecz sie myliłem. Teraz moto lata elegancko .
 
     
Fajas123 


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 25
Dołączył: 26 Paź 2023
Posty: 4
Wysłany: 2024-05-26, 06:35   

Dodam jeszcze że ta śrubka do regulacji w moin egzemplarzu nic nie daje.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13