Witam .
Postaraj się wpiąć z kablami od obrotów w przewód idący bezpośrednio z czujnika wału , przy najmniej ja tak miałem ze swoim uniwersalnym jak podpinałem pod cewkę to tez pokazywał bzdury , dopiero podpiecie pod czujnik dało wiarygodny odczyt .
Cześć. Dziękuje za podpowiedz. Ustaliłem że od czujnika idzie kabel niebiesko-biały do modułu i tam będę musiał się wpiąć, aby uzyskać czysty sygnał do obrotomierza.
https://youtu.be/6xIdEYsfUFc
Działa
Dzięki zuczek38.A już myślałem że obrotomierz skończy na półce garażowej.
Motor smiga , przejeździęłm cały sezon. Problemem okazał sie modul CDI. Założyłem z NX 650 i da się jeżdzić. Jest kilka "ale" - jakby kogoś interesowało to rozwinę temat. Przegrzebałem praktycznie cały internet angielsko i niemiecko języczny.
Motor smiga , przejeździęłm cały sezon. Problemem okazał sie modul CDI. Założyłem z NX 650 i da się jeżdzić. Jest kilka "ale" - jakby kogoś interesowało to rozwinę temat. Przegrzebałem praktycznie cały internet angielsko i niemiecko języczny.
Oczywiscie!
Pisz koniecznie co było do przerobienia, jakie "ale" i efekt :)
Części coraz mniej. Takie info o modyfikacjach na wagę złota (i zlota też ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum