Cześć miałem problem z gubiącymi obrotami na jałowym i podczas zmiany biegów. Potrafił zdławić się i zgasnąć, czemu towarzyszył charakterystyczny strzał powietrza. Zacząłem szukac przyczyn i wystartowałem z gaźnikiem. Po rozebraniu moim oczom ukazała się dziurawa membrana.. Nie wiem jeszcze, czy to faktycznie jest przyczyna objawów, ale napotkałem inne niedogodności. Niestety nie mogę dostać jej jako zamiennika. Dotarłem jedynie do ASO i oferują zestaw membrana+przepustnica z iglicą w cenie 850zł. Zostaje mi kupno używanego gaźnika chyba, że komuś z was lezy głęboko zakopana wśród garażowych gratów Zarzucam dwa zdjęcia poniżej.
Sprawdziłem Ali, ale niestety brak gumy o takich wymiarach. Natomiast gościu z Allegro faktycznie posiada gumę, której szukam, dlatego z bólem serca wydam te 200 pln Jak poskładam i wyreguluję gaźnik, to dam znać, czy problem z gaśnięciem i falowaniem obrotów ustąpił.
Cześć, postanowiłem odświeżyć swój temat, ponieważ wiosna się zbliża, a czeka mnie jeszcze ostatnia nierozwiązana zagadka zeszłego sezonu. Mianowicie, moto gaśnie na wolnych, głównie gdy jałowe ustawione na 1500 i mniej. Problem występuje na zimnym, jak i na rozgrzanym, czasami potrafi zdechnąć przy dojeżdżaniu do świateł (jak wielu osobom na forum..). W skrócie dodam, że gaźnik przeszedł kompleksowy serwis (w tym nowa membrana), zawory wyregulowane, prąd mamy.. Generalnie zostało zrobione wszystko poza.. dekompresatorem . Przeleciałem forum w poszukiwaniu info, natomiast stanąłem w martwym punkcie, ponieważ część osób wyrzucała deko i wolała wymienić aku i szczotki, a inna zarzekała się, że to nie ma sensu i warto wsadzić nowy dekompresator. Osobiście wyrzuciłbym go, bo wymiana szczotek, to żaden rocket science, nawet gdyby miały wystarczyć na sezon. Może ktoś mi jeszcze coś podpowie? Ewentualnie jestem chętny na zakup deko, jesli ktoś ma (oczywiście sprawny )
joshua, Musisz wymienić CDI a Twoje problemy z gaśnięciem na 90% znikną. Ten problem spotyka WSZYSTKIE moduły w dominatorach i po prostu kiedyś przychodzi na nie czas nieubłaganie. Objawy są właśnie takie. Jako że moduł bywa drogi/niedostępny, szukamy od pozostałych części, ale w zdecydowanej więkrzości przypadków nie tędy droga..
Miałem 3 maszyny z tym silnikiem i we wszystkich szukałem, błądziłem bo gasły. Po wymianie modułu problem znikał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum