Witam kolegów, w zeszłym roku zakupiłem rd08, niestety okazało się że głowica jest do remontu, wiem że gdzieś te wątki na forum były poruszane, czy są jakieś namiary na kogoś kto zajmuje się kompleksową naprawa głowic nx 650?
Jestem z Krakowa, nie jest to mój pierwszy moto, lecz jeżeli chodzi o jednocylindrowca to tak. Otóż okazuje się że moto na zimnym po zapaleniu potrafi puścić taka chmurę dymu że masakra, później jest ok po rozgrzaniu.Dół silnika ok,problem głowicy uszczelniaczy, zawodów w, gniazd i dekompresatora, który co chwila gasi silnik. Potrzebuję oddać ja komuś do weryfikacji i oczywiście remontu. Kupić inną w dobrym stanie to ciężka sprawa
W Motor-Tech zrobiłem grubo ponad 100 szlifów i tulei do różnych motocykli, dobre 30-40 głowic i z 20 wałów. Zero problemów. Wiem jaki mają park maszyn, ile w to inwestują i na pewno nie są to ani partacze, ani oszuści. Właściwie jako jedyni w PL sami zaczęli produkować niskoseryjne partie korbowodów, które albo w ogóle nie występują w zamiennikach, albo oryginał jest w cenie motocykla i robią to mega dobrze.
Jeśli chodzi o korbowodu to pecam darmar zapoznania gościu regeneruje stare szlifuje nabija bieżnie a potem wszystko do kupy pasuje koszt nieosiągalnych korbowodowe 400zl a co to woryny to znam przypadek gdzie koba pękła po 2h
Nieosiągalne korobowody, które DorMar potrafi skołować produkuje Motor-Tech. Jest o tym w którymś z jego z odcinków na YT.
Z korbowodem miałem dwa ciekawsze tematy - obrócenie czopu o 180 stopni przy wprasowywaniu, czyli zupełne zasłonięcie kanału olejowdgo. Dwa różne zakłady. Oba się zapierały, że tak kur..a ma być! Debile jeb..e. Jakbym przed zamontowaniem nie napuszczał grawitacyjnie oleju w kanał aż do jego wypłynięcia przez korbę, to bym był w plecy na kolejnym remoncie silnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum