Witam. Pytanko.
Ciężko chodzi klamka sprzęgła i bierze dosłownie na samym końcu. Regulacja linki? Jak tak to jak to zrobić dobrze.
Drugie pytanko.
Po odpaleniu na zimko zakopci na niebiesko dosłownie 30 sekund potem już tylko z wydechu para( zimno).
Norma czy jakieś spostrzeżenia??
Witam. Pytanko.
Ciężko chodzi klamka sprzęgła i bierze dosłownie na samym końcu. Regulacja linki? Jak tak to jak to zrobić dobrze.
Mam podobnie u siebie - wymiana linki, kombinowanie z regulacją - było robione i niewiele pomogło. Moim zdaniem pomóc może zmiana sprężyny na dole przy deklu sprzęgła ale olałem temat i wyćwiczyłem chwyt
Leszek Dominato napisał/a:
Drugie pytanko.
Po odpaleniu na zimko zakopci na niebiesko dosłownie 30 sekund potem już tylko z wydechu para( zimno).
Norma czy jakieś spostrzeżenia??
Jak na zimnym, po postoju kopci na niebiesko to z tego co wiem uszczelniacze zaworowe nie trzymają oleju w ryzach w trakcie postoju moto i przepuszczają olej do komory spalania.
Jeździć, obserwować - częsta przypadłość w tych moto, ale nie nazwałbym tego "normą"
Jak masz możliwość, to możesz zrobić taki "eksperyment" - ustaw raz moto na bocznej stopce i sprawdź czy po kilkudniowym postoju kopci. Na kolejny kilkudniowy postój ustaw moto na centralnej stopce/podnóżku/przy ścianie - jakkolwiek żeby moto stało prosto I sprawdź czy kopci.
Znajomy mechanik twierdził, że można w ten sposób spróbować ustalić z której strony ewentualnie puszczają uszczelniacze zaworowe.
Hmm. Ale dym nie śmierdzi olejem...bardziej jadowito 😉
Czy to może być źle ustawiony gaźnik? Poprzedni właściciel zakładał zestaw naprawczy i gaźnik jest nowy.
Ale zauważyłem że jak dam ostro w palnik i puszcze strzela z wydechu delikatnie, raz mocniej raz słabiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum