Wiecie może jak odblokować moduł z Hondy fx 650 Vigor ? Znalazłem na forum jak odblokować z dominatora . Zadowolony poszedłem do garażu z myślą że będzie moc a tu po ściągnięciu siedzenia mój uśmiech zginął ukazał się moim oczom moduł 22pinowy ;(
piotrek316 [Usunięty]
Wysłany: 2014-03-08, 17:00
Na module jest napisane :
MAG E
NE1H
9212
OKI Made in japan
Po poszukaniu w internecie i nauczeniu sie troche niemieckigo udalo mi sie
odblokowac moja honde a przy okazji znalesc informacje jak odblokowac inne
wersje motocykli z tym silnikiem
Odrazu mowie nie jest zdlawiona na: przeslonie na kroccu dolotowym , na wydechu
,ani na dyszy gaznkia ( jak by ktos sie pytal rozmiar dyszy jest 165 )
Mowa o Hondzie SLR 650 z 97r. sprowadzonej z niemiec gdzie czesto moc jest
obnizana z 39KM(PS) / 29kW do 34 KM(PS) / 25 kW aby sprostac przepisa, odnosnie
mocy motocykla dla poczatkujacych kierowcow jednosladu
Bez blokady Z blokada
29kW bei 5750 upm 25 kW bei 4750 upm
54 Nm bei 4500 upm 51 Nm bei 4000 upm
145 kmh bei 6160 upm 135 kmh bei 5730 upm
( u mnie leci 160kmh ale o tym napisze za chwile)
Uzyskanie pełnej mocy jest bajecznie proste wystarcze jeden kabelek zamienic
miejscami w puszcze od zaplonu ( z j.niem)
Puszka znajduje sie pod siedzeniem z tylu ja mam model 4E6A
po odlaczeniu wtyczki wystarczy zamienic jedna mase:
W wersji z blokada srodkowa masa dolnego rzedu "G1" jest przeniesiona na
gorny obok "G2", wystarczy zamieniec "G1" miejscem i mozemy sie cieszyc pelna
moca 39KM i V-max 145!?
Jak by ktos nie wiedzial pin sie trzyma na dwoch malutkich nozkach po lewej i
prawej stronie wystarczy wlozyc igle z jednej i drugiej strony i juz powinien
wyjsc.
Jezeli ktos mimo to uszkodzil pin , to niema co sie martwic, takie same sa w
kazdym zasilaczu ATX przy podlaczeniu zasilania do plyty glownej i mozna go
wyciagnac, pozatym kazdy sklep elektroniczy powinien miec takie pojedyncze piny
Moja honda rozpedza sie do ok 160kmh. Jak patrzylem na dane odnosnie silnika
RD09 zawory powinny miec luzy 0,1/0,1 [mm] u mnie sa ustawione tak jak w
Hondzie dominator czyli 0,1/0,12 [mm] ( niemiec mial juz tak ustawione a ja nie
zmienialem), moze to umozliwia uzyskanie tych 160 kmh ale nie jestem pewnien do
konca , wiec traktujcie to jako ciekawostke
Przy jezdzie probnej , odrazu wida wzrost mocy na wyzszych obrotach , teraz
ciagnie ladnie w calym zakresie obrotow , spalanie do tej pory mialem na
poziomie ok 5l na trasie( przy 110-120kmh) i ok 6-6,5 na miescie, jak bedzei
teraz to dam znac jak sie gdzies wybiore na trase i posmigam po miescie
Dominatory maja moc ok 42KM w zalezmosci od wersji jak by ktos wiedzial jak
dodatkowo wykrzesac moc z SlR 650 , prosze o info
Z tego co wyczytalem Vigor 650 jest tak samo zdlawiony , ale w pozniejszych
latach ok 99 , zmianie ulegl model puszki zaplonu w wersji z blokada
i nie wiem czy sama zamiana masy wystarczy
U mnie to zadzialalo, ale robisz to na wlasna odpowiedzialnosc !!
W razie wszelkich pytan ,bledow w opisie piszcie na GG 4100830 z checia pomoge
Jak by pliki zniknely z serwera mam ich kopie na dysku wiec moge podeslac na
maila
Odgrzewam temat jeśli chodzi o odblokowanie.
Motocykl slr 650 moc 25kw z niemiec Silnik RD09C rocznik niby 1999. Prędkość licznikowa 140km/h.
Ewidentnie zblokowany przy wyższych obrotach do 140 rozpędza się płynnie bez większego bujania po czym koniec wręcz brak reakcji na manetkę. Moduł jest podłączony oryginalnie zgodnie ze schematem powyżej, nie widać żeby coś było kombinowane. Symbol modułu zgodny z katalogiem części. Z tąd pytanie czy może wie ktoś czy były blokowane w innym miejscu czy poprostu szukać modułu do podmianki?
Jeden z mechaników powiedział, że może być zblokowana na wałku rozrządu ale jakoś mi się wierzyć nie chce, że honda wstawiałaby inny wałek rozrządu, po prostu nie opłacalne w tak tanim i prostym motocyklu.
Z tego co wyczytałem nie piszą nic więcej na temat blokad, poza blokadą na module zapłonowym.
Sprawdziłem ponownie i niestety okazało się po rozwinięciu kabli że jednak są 4 zamiast 3 w górnym rzędzie.
Czyli jestem małą pizd....czką, nie zauważyłem ponieważ wiązka była skręcona i upchnięta.
Po zmianie masy zgodnie ze schematem działa jak powinno :). Mała rada, dla tych co wyciągają pin, rozbierzcie wtyczkę wyciągnijcie delikatnie pin za pomocą igły a następnie wyciągnijcie z wtyczki uszczelniającą gumkę z nowego miejsca. Ona nie ma dziury więc trzeba ją przebić wsadzić na pin i dopiero umieścić we wtyczce (lub zamieńcie gumkę miejscami). Ja próbowałem zrobić to poprzez przepchnięcie pinu przez gumkę bez rozbierania wtyczki przez co uszkodziłem pin i tak musiałem go wymienić.
Zostaje tylko gaźnik i sprawdzenie zaworów i powinien śmigać aż miło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum