Przeanalizowałem przyczynę moich częstych gleb na szkoleniu. Mój przedni hamulec działa już przy dotknięciu klamki , nie ma żadnego luzu i przy lekkim naciśnięciu prawie blokuje koło.
Jadąc na stojąco 2 palce na hamulcu przy zmianie pozycji do hamowania odchylamy się do tyłu jednocześnie przyciskając hamulec . Jeśli w tym momencie nie ma żadnego luzu na klamce blokuje przednie koło.
Sam byłem zdziwiony tą glebą na prostym odcinku terenu.
Dzisiaj sprawdzałem hamulec i okazuje sie że po 2 mm ruchu klamki zaczyna blokować koło.
Pytanie - jak można zwiększyć luz klamki przedniego hamulca?
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Nie da się, możesz tylko wyregulować punkt zadziałania. Generalnie przedni hebel powinien działać progresywnie i być dozowalny, a nie zerojedynkowy. Jak jeździłem Łysego XTekiem to przedni hebel był właśnie taki jak piszesz, lekkie dotknięcie i beton.
Przejrzyj układ, zobacz czy tłoczki lekko chodzą, prowadnice zacisku nie stoją, wymień płyn. Może też być wina pompy.
Wiek: 33 Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 321 Skąd: koło Chojnowa
Wysłany: 2019-04-10, 17:21
Alibaba, Sprawdź prowadnice u mnie po błotnych kąpielach były zawalone mułem. A dwa, że te hamulce w XT takie są, w tenere jest podobnie z tyłem lekko nadepnie się na dźwignię i już tył blokuje.
Widać że na torze szkoleniowym już trawa rośnie , byłem tam w lany poniedziałek przejazdem pokazać rodzinie jak i gdzie sie bawimy. Przy okazji zrobiliśmy spacer na plażę na skarpie . Mieszkasz w pięknym miejscu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum