Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Napęd
Autor Wiadomość
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2018-02-15, 09:01   

A w olekmotocykle nie ma tego szpeju?
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2018-02-15, 13:09   

Takie zębatki to mam ze 3 w garażu , moge oddać za darmo . Do nowego łańcucha tylko nowe zębatki !!!
 
 
     
Piter!!! 


Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 20
Wysłany: 2018-02-15, 19:45   

Napisałem do riderparts. Zobaczymy
 
     
Piter!!! 


Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 20
Wysłany: 2018-02-19, 16:33   

Załatwione u Artura w riderparts, szybko, wszystko i w rewelacyjnych cenach.
Pozdrawiam
 
     
Franz 


Wiek: 64
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 48
Skąd: Świeradów Zdrój
Wysłany: 2019-02-07, 11:15   

Nie każdy wie ,ze do Dominatora i XR 650 L i pochodnych pasują szersze zębatki przednie od KLR 650 . Opóżnia to nam zużycie wałka zdawczego.
Standardowa szerokość zębatki aftermarket do Hondy to 8,5 mm
Zębatka KLR 650 to 12,8 mm . Zabezpieszenie przed wysunieciem zostawiamy oryginalne
lekko modyfikując. W necie podane jest że zabezpieczenie pasuje od KLF 650
ale ono ma zbyt duzy luz.
Osobiscie używam zębatki 14 zębów o symbolu JT JTF511-14
 
     
maliq85 
Paweł MALIK


Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 15
Skąd: CZN,PGN, CIN, CMG
Wysłany: 2019-03-11, 18:06   

Dzięki franz ;) pasuje też od xt660, MT-03 jednak jest trochę węższa na wałku bo 10,2mm ale od klr będzie lepsza napewno ;-)
 
     
dario9z 


Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 172
Wysłany: 2019-09-03, 06:04   

Ja też załozyłem zębatkę 14 z przodu z kawasaki, teraz przełozenie mam 14/46 i powiem szczerze, że dużo przyjemniej teraz się jeździ Dominatorem, silnik zrobił się jakby bardziej elastyczny, przyjemniejszy i żwawszy. W terenie duuużo lepiej, na dwójce już można pojeździć na spokojnie i nie trzeba tak wysprzęglać. oczywiście jest to kosztem prędkości maksymalnej, ale ja i tak zazwyczaj nim jeżdżę tak do 100 km/h, przy tym przełożeniu mam przy 90km/h jakieś 4000 obr/min. Myślę, że to dobra zmiana, zobacze jak to się przełoży na wyjazdach, ale narazie jestem jak najbardziej na tak, jeśli opczywiście planujecie więcej jeździć off, a nie sam asfalt.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13