Nie każdy wie ,ze do Dominatora i XR 650 L i pochodnych pasują szersze zębatki przednie od KLR 650 . Opóżnia to nam zużycie wałka zdawczego.
Standardowa szerokość zębatki aftermarket do Hondy to 8,5 mm
Zębatka KLR 650 to 12,8 mm . Zabezpieszenie przed wysunieciem zostawiamy oryginalne
lekko modyfikując. W necie podane jest że zabezpieczenie pasuje od KLF 650
ale ono ma zbyt duzy luz.
Osobiscie używam zębatki 14 zębów o symbolu JT JTF511-14
Ja też załozyłem zębatkę 14 z przodu z kawasaki, teraz przełozenie mam 14/46 i powiem szczerze, że dużo przyjemniej teraz się jeździ Dominatorem, silnik zrobił się jakby bardziej elastyczny, przyjemniejszy i żwawszy. W terenie duuużo lepiej, na dwójce już można pojeździć na spokojnie i nie trzeba tak wysprzęglać. oczywiście jest to kosztem prędkości maksymalnej, ale ja i tak zazwyczaj nim jeżdżę tak do 100 km/h, przy tym przełożeniu mam przy 90km/h jakieś 4000 obr/min. Myślę, że to dobra zmiana, zobacze jak to się przełoży na wyjazdach, ale narazie jestem jak najbardziej na tak, jeśli opczywiście planujecie więcej jeździć off, a nie sam asfalt.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum