Adziad a powiedz ten Dave's mod to naprawdę daje taką różnicę?
Zastanawiam się nad tym zastosowaniem u siebie, jak skończe remont silnika, apropo też będę go składał na Proxie. Myślę, jednak że najpierw go dotrę na standardowych ustawieniach gaźnika, a później pewnie będę modził.
Oprócz obniżenia iglicy, wywiercenia otworów i zmiany dyszy na 155 coś jest tam jeszcze do przerobienia na co trzeba uważać? Gdzie najlepiej dostać taką dyszę?
Efekt uboczny spalanie? Dużo więcej spala paliwa, bardzo to jest odczuwalne?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-09-18, 07:00
dario9z, iglicę podnosimy. Ja zastosowałem dyszę 157,5 i nie zauważyłem jakiegoś przyrostu spalania a spadek temperatury tak. Akurat jak byś to zrobił przed docieraniem to lepiej dla silnika bo lepsze odprowadzenie ciepła.
OK, muszę dokładnie przyjrzeć się temu modowi, narazie czytałem go pobieżnie, w sobotę będę czyścił gaźnik, to zobaczę co tam jest w środku, może akurat już ktoś cośtam grzebał, tego nie wiem. Ogólnie rozumiem że silnik dostaje bardziej bogatą mieszankę. Gdzie najlepiej kupić dysze?
Bicio, dokładnie jak piszesz, Mody opisywane przez owego Dejwa zakładają otwarcie airboxu, czyli wywalenie tego dziwnego wlotu powietrza "snorkela" i zastosowanie gąbkowego filtra w miejsce papierowego. Wydechy mają zostać standardowe.
U mnie na 155 działa dobrze, gdy wkładałem 160 to na maksymalnych obrotach się przydławiał.
Ogólnie jest już temat o tych modyfikacjach, więc nie zaśmiecajmy może tego wątku...
Wysłany: 2019-02-02, 19:08 Porównanie tłok PROX i OEM(HONDA)
Witam wszystkich
Z uwagi iż przeprowadzam generalny remont mojego NX i jedną z części jakie wymieniam jest Tłok poniżej przedstawiam porównanie pomiędzy tłokiem OEM (tłok działał w cylindrze od nowości czyli 26 lat, zgodnie z oficjalną informacją sprzedawcy 28kkm, - trochę nie chce mi się wierzyć) a tłokiem PROX o numerze 01.1660.050.
Z uwagi iż zgodnie z tym co piszą koledzy na forum i z informacji w instrukcji na stronie PROX tłok wykonany w technologii OEM więc pasowanie powinno być zgodnie z serwisówką czyli 0,02 do 0,05. u mnie wykonany na pasowanie 0,04.(zobaczymy jak złożę co będzie się działo, nie omieszkam podzielić się wrażeniami.
Pierscienie_PROX_OEM.JPG Porównanie pierścieni. Największa różnica między PROX a OEM to pierścień olejowy. Pierścienie 1 i 2 PROX i OEM ciężko porównać gdyż OEM pracowały już 26 lat a PROX a kartonika.
Lzejszy tlok tylko na plus, pierscienie olejowe obecnie sa czesto spotykane takiego typu - dzialaja dobrze wiec bez obaw. Zmierz sobie wymiar od sworznia do denka, jesli tam jest to samo to smialo zakladaj, to nic ze troche nizszy. Sworzen moze byc smarowany od gory otworami olejowymi od pierscienia olejowego.
Z ciekawosci zapytam - dlaczego zakładacie Proxy ,OMP kiedy oryginalne tłoki i pierscienie
są dostępne i nie kosztują Bóg wie jaką kasę.
Oryginał STD to 95 euro a 1 i następne szlify to 85 euro
Taki OMP to przynajmniej 300 zł czyli oryginał zaledwie o niecałą stówkę wiecej
Za komplet oryginalnych pierscieni płaciłem niedawno 55 euro - ebay
W XRL załozyłem ( Motomax) chłodnicę XR 400 . Temperatura spadła o 20"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum