Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nierówna praca, gaśnięcie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
skrzatt 
Skrzat


Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 31
Skąd: Poznan
Wysłany: 2018-12-14, 15:21   

Dzięki bardzo za podpowiedź! Dam znać jak mi poszło!
 
     
skrzatt 
Skrzat


Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 31
Skąd: Poznan
Wysłany: 2019-02-10, 00:47   

Witam, wczoraj udało mi się poskładać ponownie silnik. Za częściami dekompresatora z enduro7 czeka się ponad miesiąc. Ogólnie problem gaśnięcia całkowicie nie zniknął. Na drugi dzień jak odpaliłem to chodził równo, do tego stopnia, że przy skręceniu obrotów do 1 tys. / min dla testów silnik nie gaśnie. Wrzuciłem filmik z pracy silnika (https://www.youtube.com/watch?v=XvLMVw7x4B4).
Sciągnięcie koła z wałka rozrządu nie stanowi większego problemu, natomiast jego ponowne wprasowanie już tak. Dopiero prasa hydrauliczna dała rade. Dam znać po przejażdżce jakie są wrażenia.

IMG_20181219_164901.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 6,08 MB

 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2019-02-10, 12:03   

skrzatt, trza było wsadzić wałek do lodówki, a koło podgrzać w piekarniku. Składasz to wtedy palcami, w sumie to samo wpada na swoje miejsce;]
 
     
skrzatt 
Skrzat


Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 31
Skąd: Poznan
Wysłany: 2019-05-04, 18:47   

Poszedłem krok dalej i dałem moduł do sprawdzenia. Przelutowano 12 połączeń. Efekt przerywania nie zniknął...
Wypróbowałem też inną cewkę. Również bez zmian😂
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2019-05-05, 07:35   

W innym poście Ci pisałem, ale widzę że poczyniłeś dalsze kroki. W module trzeba przelutować wszystkie punkty. Ale najlepiej podmienić na cudzy moduł. Bo w 90 procentach awarią są zimne luty, ale też mógł paść któryś z elementów... i przelutowanie nie pomoże. Został jeszcze impulsator i wyłącznik zapłonu, stacyjka. Stacyjka teżnam raz padła, ale można odłączyć wtyczkę i zmostkować, aby ją wykluczyć.

Co do śruby mieszanki to wykręcanie wzbogaca mieszankę w paliwo, wykręcając otwierasz kanał paliwowy coraz bardziej :mrgreen: . Standardowy silnik powinien poprawnie pracować przy odkręconej 2.5 - 3 obrotów
 
     
skrzatt 
Skrzat


Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 31
Skąd: Poznan
Wysłany: 2019-05-08, 19:05   

Testowałem już moduł z aliexpres i AW36 niestety bez powodzenia.. w wolnej chwili podziałam tak jak mówisz i dam znać.
 
     
Morduk 
Morduk


Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-08-26, 18:03   

Witam. Tak sobie czytam i czytam bo mam chyba ten sam problem. Czy udało się wreszcie rozwiązać ten problem? :->
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14