na seryjnym króćcu nie mieści się na wysokość , bo przeszkadza rurka od ramy. w japońcach jest inne mocowanie amortyzatora , we włoskiej wersji amor jest dłuższy i chyba tego wspornika nie ma
Zeby nie bylo ze temat stoi, wczoraj dotarl kuty tlok wiseco doprezajacy do 10,5:1, postaramsie niedlugo dodac jakies foto. Mam tez prosbe, czy ma ktos stary tlok i moglby go pomierzyc? Wysokosc calkowita, wys od srodka sworznia lub od krawedzi bo tak latwiej, wysokosc od denka do pierwszego pierscienia. Z gory dzieki, i powoli bedziemy dzialac dalej ;)
Dzięki za zdjecie. Troche czasu minelo, silnik poskladany, nowy rozrzad, nowe sprezynki i elementy dekompresatora, uszczelki, narazie tylko tlok jesli chodzi o modyfikacje i docieram. Sukcesywnie z czasem bede chcial dolozyc chlodnice oleju, zmienic gaznik i moze jeszcze cos podlubac. Obecnie jest mala zagadka tzn przy zamknietej manetce kicha w wydech, rozrzad napewno jest dobrze ustawiony, gaznik tez, swieca kawa z mlekiem idealnie, chodzi w sumie idealnie, nic sie nie dlawi itd po gwaltownym dodaniu gazu itd. Czy moze to jest normalna przypadlosc dominatora?
Aaa, i jest tez szarpanie napedem przy wyzszych biegach i obciazeniu ale podejrzewam ze to normalne w singlu?
kichanie - może skład mieszanki?
szarpanie łańcucha - to norma przy niskich obrotach/prędkości na wysokim biegu. zmiana zębatki zdawczej na 14Z pomaga szczególnie w terenie ale vmax spada a obroty idą w górę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum